Rd Electronics - Zona

22.10.2014 pasūtīju no RD Electronics telefonu. Sākumā viss bija labi, biju pat ļoti apmierināta, taču tagad gluži pretēji. Jau vairākas dienas mistiski pazudusi zona. Saspiedusi neko neesmu, par to esmu pilnīgi droša. Aizgāju līdz RD Electronics veikalam. Šie bola acis un laipni pasūtīja mani divas mājas tālāk. Nekāds garantijas talons pasūtījumam līdzi nenāca. Pirmdien mēģināšu doties vēlreiz uz veikalu, ja atkal teiks, ka neko nezinot utt., griezīšos pie PTAC. Ļoti nepatīkami!

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 21.11.2014

Labdien, Ieva!
Gribam izteikt Jums atvainošanos par radušos situāciju “RD Electronics veikalā” – Kuldīga, Sūru 2.
Diemžēl „RD ELECTRONICS” veikala pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Lai noskaidrotu, vai precei pastāv ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem, SIA „MK TRADE” ir nepieciešama speciālistu piesaiste, ko var nodrošināt preces ražotāja autorizētais serviss.
Gadījumā, ja Jūs uzskatat, ka iegādātā precē ir ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem, Jums vienmēr ir iespēja griezties pie pārdevēja (šajā gadījumā- „RD ELECTRONICS” veikalā) un iesniegt preci uz garantijas apkalpošanu vai aizpildīt prasījuma pieteikuma iesniegumu.
SIA „MK TRADE” ir lojāla kompānija, līdz ar to klientiem tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Vēlreiz ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.

I

Комментарии (4)

J Jobmobers 19.11.2014

A čeka nav?
Čeku zobos un uz servisu.

Ja servis noraida garantiju, ka tas nav eiropas reģionam (kas pārsvarā ir lielākā problēma i-veikalos pirktām precēm), tad pietiek žmiegties un sāc iepirkties normālos veikalos.

I ieva67 12.12.2014

Šodien telefons atnāca no garantijas. Defektu neesot. Problēma kāda bija tā ir tagad.
Var secināt, ka man tikai izrādās, ka nav zonas. Patiesībā tā ir, es tikai to neredzu.
Tā vien šķiet, ka Jūs ņirgājaties par saviem klientiem.

P.S. - Ļoti patīkamas ziņas tieši pirms svētkiem!

K kksennija 21.12.2014

Pilnīgi saprotu šo situāciju, es jau divas reizes sūtu savu planšeti uz garantijas remontu, jo ik pa laikam tā izslēdzas, bet bojājums netiek konstatēts. Arī man tik izliekas, ka tā izslēdzas. Es pilnībā esmu sākusi apšaubiīt šī veikala preču kvalitāti. Ja kāds lasa un domā vai iepirkties šajā veikalā, tad labi padomājat vai to darīt. Visiem saviem tuvajiem vienkārši aizliedzu to darīt.

K kreditorsPG 22.12.2014

ieva67 un kksennija
Ja nestrādā tehnika, lūdzu pašas pa tiešo vēršaties servisā. Tur strādā cilvēki, kas tehniku remontē. Veikals tehniku uz turieni tikai pārsūta. Ja servisā, pēc tā kā jūs pieteicāt veikalā savas problēmas un pēc tā, kā tās tālāko nodeva veikals servisam, iekārtas defektu nevar vērot, tad neviens nevar neko labot. Lai ko labotu, defekts ir jāredz. Un lai izvairītos no nepatīkamiem starpgadījumiem, vienmēr ir labi, ja pati lietotāja var ierasties un servisa večiem defektu nodemonstrēt, lai zina par ko ir sūdzība.
Vienreiz loģiski padomājam, ka veikalam un servisam katra kustība, katrs sūtījums un katra preces pārbaude maksā naudu. Neviens negrib par velti strādāt. Un ja precei defekts nav, tad tās visas pārbaudes kāds izpilda uz sava rēķina, pa tukšo. Neviens un nekad nav ieinteresēts bojāt jums un sev nervus. Tāpēc ir lietderīgi saprast elementāras lietas.
Es esmu to sapratis, un man nav bijuši nekādi starpgadījumi ar servisu tajās retajās reizēs, kad ir nācies tur vērsties.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы