Rd Electronics - Zemas kvalitātes pakalpojums
Pasūtīju lenovo datoru. Apmaksāju rēķinu. Jau pēc rēķina apmaksas saņēmu zvanu, ka prece ir izpakota, jo bijusi izlikta vitrīnā. Nekur nebija minēts, ka tiek piedāvāta prece no vitrīnas. Naudas atgriešanu Sola tikai no 3-10 d. D. Esmu ļoti vīlies pakalpojumā! Ar šo uzņēmumu esmu sadarbojies iepriekš, bet šādu situāciju nav bijis. Saprastu vēl, ja par izpakotu preci dotu lielu atlaidi, bet nekā. Ņirgāšanās. Vēl nav zināms, uz cik ilgu laiku nauda tiks iesaldēta.
Cienijamais klient!
Paldies par Jūsu atsauksmi! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
lūdzu precizējiet kurā no Rd Electronics veikala filiālēm saņēmāt šāda veida informāciju?
Paldies
Комментарии (3)
Detaļas ar šie sūta no ali express..
Cienijamais klient!
Sniedziet informāciju, kāēļ Jums ir šāda pārliecība?
Preces remonti tiek veikti ražotāja noteiktajā un autorizetajā servisa centrā. Neviens no tirgotājiem , neveic preces remontus patstāvīgi.
Detaļas, autorizētais serviss, pasūta no paša ražotaja, kā autorizāciju ir saņemis.
Paldies!
Jūsu darbinieki sniedz šādu info.. ne pirmo reizi