www.sudzibas.lv RD Electronics Tukši solījumi, sabojāti Ziemassvētki

Rd Electronics - Tukši solījumi, sabojāti Ziemassvētki

Parasti nesatraucos par to, ja preces piegāde kavējas, jo visādi taču mēdz gadīties, bet iegādājoties dāvanas pirms ziemassvētkiem, termiņām tomēr ir nozīme! Varbūt veikals varātu aizdomāties un iespringt par to, ka šajā laikā nepērkam tikai preces kā priekšmetus.. Mēs pērkam sajūtas, sapņus un cerības...
Pasūtot kāroto ziemassvētku dāvanu Valmieras veikalā jau 05. Decembrī, pārdevēja solījums, ka prece tiks piegādāta līdz 20. Decembrim, tas likās Gana uzticams solījums. Šodien ir ilgi gaidītais 20. Datums un saņemam ziņu, ka prece tiks piegādāta ne ātrāk kā 03. Janvārī! Tiešām? !? Pat no aliexpres un tml veikaliem pasūtījumi atnāk 2 nedēļu laikā!
Ziemassvētkos laprāta izvestu bērnu pie šī pārdevēja, lai viņš paskatās acīs un paskaidro, ka viņa uzdevums šeit ir veicināt kompānijas pārdošanas apjomus, pirmssvētku laikā pārdot pēc iespējas vairāk, arī to, kā noliktavā iespējams nav, tādejādi pelnot sev bonusus bāstoties ar solījumiem, par kuriem atbildība nav jānes..
Ir veikali, kas garantē naudas atmaku, ja preci nepiegādā līdz ziemassvētkiemm tāpēc ir iemesls iespringt lai to paveiktu. Šeit tikai noplāta rokas un nosūta atvainošanās īsziņu, kas izklausās pēc klajas ņirgāšanās!

20.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 03.01.2025

Labdien!

Cienījamais sūdzības autor,
paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi, nesaņemot pasūtījumu laicīgi. Uzņēmuma vārdā atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar izvirzīto apsūdzību - lūdzam norādīt Interneta veikala pasūtījuma numuru vai citu, situāciju identificējošu informāciju.

Mājaslapā Rdveikals.lv tiek tirgotas preces, kas ir pieejamas - mūsu noliktavā, veikalos vai uz pasūtījumu no piegādātājiem. Ne visi piegādātāji ir no Latvijas, tāpēc dažu preču piegādes laiki var aizkavēties. Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām - mēs attiecīgi informējām mūsu klientu. Klientam ir iespējas - gaidīt preci, izvēlēties alternatīvo preci ( kura ir pieejama mūsu noliktavā vai veikalā uz vietas) vai atteikties no pasūtījuma. Ja pasūtījums ir ar priekšapmaksu, klientam tiek veikta naudas atmaksa. Diemžēl, paātrināt piegādes procesu nav iespējams.

Mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām !

Gaidīsim Jūsu atbildes komentāru vai saziņu privātā vēstulē. Paldies.

Ar cieņu,
RD Electronics

E

Комментарии (3)

Nepilsonis2 18.01.2025

Man bija negatīva pieredze darbā šajā uzņēmumā. Viņiem nav nekādas sistēmas preču uzskaitei savā noliktavā. Viņi nezina, cik daudz un kur preces tiek uzglabātas, tāpēc pasūtījumu izpilde aizņem daudz laika.

klientuservissRD Ответ от представителя 20.01.2025

Aicinām atturēties no nepatiesas informācijas publicēšanas.

S sannas 20.01.2025

Vienmēr rēķinos, ka pirmssvētku laiks ir ļoti saspringts ne tikai veikaliem, bet arī piegādātājiem, tāpēc izvēlēto dāvanu pasūtīju jau oktobra beigās. Pēc 4 dienām dāvana bija jau pakomātā. Ļoti priecājos!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы