www.sudzibas.lv RD Electronics Tirgo televizorus ar defektiem, pēc garantijas neremontē bet saka ka viss strāda

Rd Electronics - Tirgo televizorus ar defektiem, pēc garantijas neremontē bet saka ka viss strāda

Neiesaku neko pirkt žuliku veikala. Nopirkām televizoru, tam pazūd gaisma un ekrāns paliek tumšs. Aizvedam uz veikalu pēc garantijas, gaidījām 2 nedēļas un mums atgrieza ar vārdiem ka ir saremontēts. Uz jautājumu kas notika, atbildēja ka atsūtīs atbildi no servisa, atbilde bija “defekti nav atrasti”.. televizoram problēma nepazuda un aizvedam vēlreiz un pēc 2 nedēļām tas pats.. Televizoram problēma neatrisināta ar vārdiem “defekti nav atrasti” Uz jautājumu ko darīt, teica varat aizvest uz citu servisu… nekad vairs nepirksim tehniku no veikala kur tirgo preci ar defektu un neremontē pēc garantijas! Tālāk jau ar juristu runāsim un darīsim visu lai atbildīga persona atbild kāpēc nav remontēta prece ar defektu!

09.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 10.06.2025

Labdien!

Paldies par Jūsu sniegto informāciju, un atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Vēlamies paskaidrot, ka RD Electronics nav sava autorizētā remonta servisa – garantijas remontu nodrošina oficiālais ražotāja autorizētais serviss, kurš veic diagnostiku un sniedz oficiālu slēdzienu par iekārtas stāvokli. Ja serviss konstatē, ka defekti nav atrasti, šāds slēdziens tiek nodots arī klientam.

Saprotam Jūsu neapmierinātību, ja ierīces problēma atkārtojas. Šādos gadījumos aicinām nekavējoties vērsties pie mūsu klientu servisa, lai atkārtoti izvērtētu situāciju, kā arī iesniegt papildus informāciju – piemēram, video vai foto materiālus, kas fiksē problēmu. Tas ļaus mums efektīvāk komunicēt ar servisu un virzīt problēmas risinājumu.

Aicinām sazināties ar mūsu klientu atbalsta komandu, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz tālruni 66165555, lai rastu risinājumu šajā situācijā.

Ar cieņu,
RD Electronics komanda

V

Комментарии (7)

Pestītājs 10.06.2025

Interesanti, vai mēģinājāt tv pielikt pie citas elektrības rozetes? Dīvaini, ka neatrada defektu... Ekrāns izdziest uzreiz vai vēl pēc kāda laika? Vai netiek ieslēgtas citas jaudīgas ierīces tajā pašā energo tīklā? Ir bijuši gadījumi, ka vecs ledusskapis kad sāk saldēt, rubij ārā pašu televizoru, tad tas noraustas.

V VitalijsK. 10.06.2025

Protams ka visādas manipulācijas ir darītas. Citas rozetes, iestādījumi TV ar ieslēgtiem un izslēgtiem auto režīmiem.. gan pirmo, gan otro reizi aizsūtījām arī video kur visi defekti ir redzami.. Serviss vienkārši uztaisa reboot televizoram un izskatās ka pat nemēģina ieslēgt un pagaidīt kad parādās tie defekti.. Starp citu to var pamanīt pēc dažam minūtēm… TV mirgo vai pazūd gaisma, tā ka būtu uz 0 spilgtums. Pat veikala kad pieņēma TV uz remontu teica ka pēc video visu var redzēt. Tā var līdz garantijas beigām braukāt ar to TV:) bet vedīsim uz PTAC tas gan paātrinās procesu

S Spuris 10.06.2025

Īstenībā tam krūmkantorim RD ,kurā neko nevajag pirkt,būtu jāatgriež nauda vai jāmaina preci uz līdzvērtīgu,ja esat vismaz trīs reizes to griezuši servisā.Ja viņi atsaka ,rakstiet oficiālu pretenziju,ja nekas nerisinās tad rakstiet PTAC ,kā arī vērsieties pie Neatkarīgajiem ekspertiem,kuri iedos slēdzienu.Tas būs maksas taču būs tā vērts ,jo noraīs ka RD ir luņi un turpina joprojām krāpties ar savam brāķu precem kuras iepērk pa lēto .Īsāk sakot tāds Gerkena end Ko variants - pa lēto iepērk fabriku brāķus un tad tirgo daudz reiz dargāk ,taču risināt neko nevēlas.Un varēsiet arī tieša jau iesniegt lietu pret RD .

B beholder2 12.06.2025

Tieši ta, ja servis 3 reiz nevar salabot preci - veikalam jaatgriž nauda, kadreiz bija tads likums

Matteo! 10.06.2025

Ja defekts ir periodisks, nofilmējiet to. Video ielādējiet, piemēram, wetransfer. Saņemsiet īsu saiti. Pierakstiet to un preci iesniedzot remontā pievienojiet to defekta aprakstam. Ja tehniķi defektu redzēs - rezultāts būs daudz labāks. Jo Jūsu gadījumā, visticamāk, tehniķi preci testē bet periodiskais defekts šajos brīžos neuzrādās. Tāpat, ja defekts ir periodisks, tad maksimāli precīzi ir jānorāda - cik bieži un pie kādiem apstākļiem tas izpaužas.

V VitalijsK. 10.06.2025

Abas reizes nosūtīts video ar redzamo defektu!

A Agris Visockis 11.06.2025

Es arī vairs neko nepērku RD veikalā!
Šis veikals ir ieinteresēts tikai nopārdot preci.To ka viņi iestājas par klientu Ha Ha smiekli nāk.
Trīs iekārtas esmu mēģinājis atgriezt uz garantiju!
Ne reizi!Ne reizi man nav saremontēta!Vienmēr pēc mēneša esmu saņēmis atbildi defekts nav atrasts! Atkārtošos vienmēr !

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы