Rd Electronics - Slikts serviss un neprecīzi piegādes datumi
Pasūtot preci norādīts, ka piegādās 05.01.
04.01 atsūta sms, ka tomēr būs 12.01.
Rakstu online chata par to kādu atlaidi man piemēros uz ko saņēmu atbildi:
"mūsu mājas lapā ir norādīts, ka piegādes laiki ir plānotie! Mēs nepiemērojam atlaides savām precēm. "
customer service pārstāvis "gatis" vispār nebija ieinteresēts situācijā un neizrādīja empātīju.
Neieteiktu šo kantori.
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai un dalījāties savā pieredzē!
Vēlamies paskaidrot radušos situāciju par piegādes termiņu izmaiņām - ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē par termiņu izmaiņām, mēs paziņojam par izmaiņām klientiem.
Savukārt, klients, saņemot informāciju, pieņem lēmumu - gaidīt pasūtīto preci, izvēlēties alternatīvo preci (ar ātrāku saņemšanas laiku), iegādāties vienu no veikalā uz vietas esošām precēm, vai arī atteikties no pasūtījuma.
Diemžēl paātrināt piegādes procesu šādās situācijas nav iespējams. Notiekot pasūtījuma izpildes termiņu izmaiņām, kompensāciju izsniegšana nav paredzēta.
Mūsu uzņēmums dara maksimāli iespējamo, lai mūsu klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem.
Patiesi esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi klientu apkalpošanā!
Saņemtā informācija par komunikāciju ar konsultantu tiks izvērtēta, veiksim iekšējo uzņēmuma dienesta pārbaudi un pārrunas ar darbinieku. Atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Darīsim visu iespējamo, lai iespēju robežās izslēgtu šādu situāciju turpmāku atkārtošanos!
Mēs ļoti novērtējam Jūs kā klientu! Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Labdien, sūdzības autor!
11.01.2024. esat saņēmis preci, ka arī esam Jums snieguši situācijas skaidrojumu.
Atzīstam, ka radusies situācija ir ļoti nepatīkama, un darijām visu iespējamo, lai to labotu. Vēlreiz atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām! Ceram uz sapratni un veiksmīgu turpmāku sadarbību !
Tā kā situācija tika atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu. Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Комментарии (14)
Pačukstēšu - tur nekāds Gatis nav un nekad nav bijis...viss kantoris russkij mir...
Latviaņi par spīti krieviem būs gatavi paši savus izkārnījumus ēst..jo mums izdevusies valsts
Es nesaprotu kas tevi tur šajā sliktajà valstī. Pis taisni uz Pleskavu..
vienīgi kas pisis prom būsi tu uz lop-kautuvi lopu vagonā.
🤣
A tev sūda gabals tomēr šeit patīk? Patīk ka sauc par krievu sūdu. Oi ka patīk ka yev uzspļauj. Ne.krievu gabals?
Ko pats te aizmirsi, kuilo-labatais. Denacificējies tuvākā atejā
Tev krieva varbūt pist taisni vagonā priekš lopiem? A? Nepatīkās? Latvijā patīkās dzīvoties ko? A huļi aizpist tevi uz krieviju ko? Uz dzimteni negribās, pie mongoliem?
Barmaliekins, pjososiks uttt. Krievu sūds tu esi..
Es tādus kā tu esmu daudz redzējis.. bravūrīgus.. kā ieliek nodaļā tā kakā gultā...vairs nejag russia.. guļ savos sūdos un vārtās...lopi...
denacificējies reptiloīd
ka neskaidrajam pajolim perdaka ekslozija;D
Pačukstēšu - tā ir tava nākotne...
Ja ja, tādi arī ir bijuši. 🤣