Rd Electronics - Slikts serviss pakalpojuma attiekums
Sveicināti,
08.01. Veicu pasūtījumu (Samsung planšete s6 tab) , uz ko saņēmu apstiprinājuma ziņu, par preces saņemšanu manis norādītajā adresē 15.01. 14.01. Saņēmu ziņu, ka pasūtījums kavēsies. 17.01. Sazvanīju kompāniju, lai precizētu, kāds būtu nākamais saņemšanas datums, uz ko saņēmu atbildi, ka no Talsu veikala šo preci iespējams transportēt uz Rīgu, jo šobrīd iepriekš veiktā rezervācija ir atcelta, un prece atbrīvojusies. Piekritu šīs preces rezervēšanai un nosūtīšanai uz Rīgu. Tā kā līdz 20.01. Nekādu ziņu par saņemšanas datumu joprojām nebiju saņēmusi, zvanīju atkārtoti uz kompāniju. Apkalpošanas centra darbinieks atbildēja, ka tomēr šī prece ir izpārdota un rezervēta citam! No konsultanta saņēmu informāciju, ka šādu preci nevienā noliktavā pasūtīt nav iespējams un vairāk nebūs pieejams, kaut gan vēl pirms dienas visu šo preču pieejamību bija norādīta jau nākošajā dienā (nekorekta informācija) . Vēlos piebilst, ka internetveikalā 1a.lv, preci bez problēmām pasūtīju un saņēmu nedēļas laikā. Paldies par manu notērēto laiku! Lūdzu sniegt rakstisku atbildi par korektīvajām darbībām.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā klientuserviss@rdveikals.lv
Paldies!
Комментарии (4)
может кто знает в течении какого времени рд магазин должен починить сданный на ремонт товар,
Не более 30 дней!
Гарантийное обслуживание происходит в течение 30 календарных дней. При заказе у производителя техники необходимых для ремонта деталей, ремонт может быть продлён на срок, который занимает доставка этих деталей.
Īsumā - man bija līdzīgs gadījums. Neiesaku ar viņiem bojāt bervus un tērēt laiku. Sākumā jau izskatījās labi.