РешеноRd Electronics - Slikts serviss, melošana!
Tika pasūtīta prece! Ejot izņemt ārā preci un jautājot pārdevējai vai tā nav pārāk gaiša un ātri nesasmērēsies, pārdevēja pārliecinoši atbildēja, ka nē, tas taču ir apple produkts un viņi ir kvalitatīvi! Arī tika pieminēts tas, ka interneta pasūtījumiem ir divu nedēļu atgriešanas iespēja! Šodien iegriezos, lai preci atgrieztu - prece tika pasūtīta 23.11. Un izņemta 24.11. , tātad ne tuvu vēl nav 14 dienas, taču atgriešana tika atteikta, lai vai prece tika normāli lietota! Turpmāk šim kantorim viennozīmīgi ar līkumu!
Labdien!
Cienījamais klient,
Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus, sakarā ar radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt vai nosūtīt privātā vēstulē - pirkuma dokumentu vai Interneta veikala pasūtījuma numuru.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Ar cieņu
RD Electronics
Pateicoties adekvātam klientu servisam problēma tika atrisināta!Liels paldies!
Комментарии (2)
Pārdevējiem diemžēl nevar ticēt. Viņu uzdevums ir pārdot/iesmērēt. Viņi nav nekādi specialisti, kaut ko zin, kaut ko dzirdēja, nezin, pofig, bet galvenais pārdot. Takā galvenais nesasteigt un pašiem vai ar kāda palīdzību visu pārbaudīt.
Gaišs vienmēr smēresies its obvious taču nav skaidrs, kas par preci un kur tā prece ikdienā tika likta/bāzta.