Rd Electronics - Slikts serviss, krāpšana
Veicot pēdējos divus pirkumus nācas atkārtoti atgriesties veikalā. Lai arī, ar tehniku neesmu uz jūs, tomēr, vienmēr uzticos konsultantiem, jo viņiem vajadzētu zināt labāk, smagi kļūdījos. Viss sākās ar monitora iegādi, kuru protams man ieteica jaunietis. Ierodoties mājās, visu pakojot ārā un slēdzot kopā, protams laiks tikt vaļā no uzlīmēm. To darot, pamanu ka uz paša ekrāna ir pielīmēta papīra uzlīme, kuru nav iespējams vienkārši noplēst. Mēģinot to noņemt, uz monitora paliek līmes pēdas, pie kurām vel ir pielipis papīrs. Iepakoju visu atpakaļ un devos uz veikalu, kur divi džeki stundu kasījām nost to uzlīmi, protams visu šo laiku es pavadīju veikalā. Uz jautājumu: "varbūt pamainam uz citu, jo monitors kā redzam nav īsti tādā stadijā, kādā vēlētos? " protams saņēmu noliedzošu atbildi.
Nākošais pirkums - spēļu kontrolieris "priekš pc". Jau biju gatavs meklēt citur, jo nebija pieejami bezvadu, kad konsultants pēkšņi vienu atrada pie kases. Nopriecājos, jo tieši vakarā bija plānoti ciemiņi un ar šo būtu iespēja padarīt vakaru nedaudz interaktīvāku. Velti priecājos. Uz kastes protams bija uzlīme, kur viss bija pārtulkots latviski. Lieki pieminēt, ka puse no informācijas bija nepatiesa - pc kontrolieris izrādījās playstation 3 kontrolieris, bija rakstīts, ka būs vajadzīgas 2x aaa baterijas, (vēl viens lieks izdevums pateicoties maldinošai informācijai) utt. Ierodoties mājās, izpakojot visu un mēģinot saslēgt pirmo reizi kontrolieri ar pc, šeku reku, vajadzīgs mini usb vads. Kas ir aizpagājušās paaudzes un jau sen netiek lietots gandrīz nekur. Atkal dodos atpakaļ uz veikalu lai iegādātos šo vadu vai nu arī vismaz atgrieztu kontrolieri un iegādātos citur. Protams, par cik vadu jau kādu laiku neviens neizmanto, to arī nebija iespeja iegādāties ne rd elektroniks veikalā ne arī citur centrā. Kā arī, atgriešanu vai maiņu man atteica, jo kastes iekšpuse bija ieplēsta, bez kā nebija iespējams izpakot kontrolieri. Savācu savu nelietojamo preci un devos dusmīgs mājās, jo arī saprotu, ka konsultantam šajā situācija rokas bija sasietas, puisis neizskatijās pārāk priecīgs par šo situāciju, jo preci bija ieteicis tieši viņš. Vienīgais risinājums bija pasūtīt vadu, kurš atnākšot 5 darba dienu laikā...
Ierodoties, nu jau otro reizi, mājās, nolēmu uzrakstīt e-pastu uz [slēpt]@rdveikals.lv.
Viss ko es saņēmu atbildē no Daces bija: "jums vienmēr ir iespēja iepazīties ar preci klātienē! " tas nozīmē, ka klientam, pie katra pirkuma ir jāizpako pāšrocīgi prece, neskatoties uz to, kādu informāciju par šo produktu ir sniedzis konsultants. Nopietni? Iepakojot ekrānu, tas aizņēma 20 minūtes kā minimums, pluss man vēl bija jāpalīdz konsultantam, jo viņš īsti netika galā ar komplektāciju.
Un šie ir tikai divi pēdējie pirkumi (jo man patīk dot cilvēkiem vēl vienu iespēju) . Noteikti neviens no maniem radiniekiem, kā arī es vairs neiepirksimies Rd veikalā. Neiesaku arī jums to darīt.
Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Vai Jūs lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par situāciju, rakstot mums uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, lai varam precizēt lietas apstākļus?
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Комментарии (2)
Es atkal neuzticos konsultantiem.
Šodien dabūju vadu. Attiecīgi, bezvadu kontrolieris datorā netiek atrasts... Labs darbs Rd veikals... Turpinat krāpt savus klientus...