Rd Electronics - Slikts serviss, klientu maldināšana
Sveiki!
Situācija kopumā tāda...
2015. gada vasarā saņēmu dāvanā telefonu, kas tika iegādāts RD Electronics veikalā par pilnu summu. Pēc kāda laika konstatēju telefonam defektus, kuri neapmierināja mani kā patērētāju. Zināju, ka pēc PTAC noteikumiem, ja nosūtīšu telefonu uz prasījuma pieteikumu līdz 6 mēnešiem kopš iegādes brīža, varēšu atgūt naudiņu, lai savukārt iegādātos telefonu citur. Devos uz veikalu ar visu telefona komplektāciju, teicu, ka vēlos nodot telefonu uz slēdzienu, pieņēma telefonu, beigās kad jau devos prom pamanīju ka telefons tika pieņemts uz garantijas remontu, ko es nevēlējos. Gāju vēlreiz teicu, ka vēlos telefonu nodot uz slēdzienu jeb prasījuma pieteikumu uz ko pretī saņēmu apvinojumus, ka redz man tā uzreiz bija jāsaka, ka vēlos prasījuma pieteikumu jo slēdziens neesot tas pats. Kad jautāja ko vēlos pieprasīt prasījuma pieteikumā teicu, ka vēlos naudas atgriešanu. Tā nu visi papīri bija nokārtoti, devos prom. Vakar saņēmu e-pastā atbildi, ka telefonam konstatēti defekti, ka SIA MK TRADE man piedāvā telefona maiņu uz tādu pašu jeb līdzvērtīgu. Nesapratu kāpēc man tiek piedāvāts telefons ja es gribēju atgriezt naudu. Zvanīju uz RD Electronics klientu centru, kur man pateica, ka nekādā gadījumā man neatgriezīs naudu. Kad teicu, ka biju norādījusi ka vēlos naudu atpakaļ, pateica, ja neapmierina lēmums, lai vēršos PTAC. Tā nu es zvanīju uz PTAC kur man piecas reizes ja ne vairāk pa telefonu nolasīja jaunos PTAC noteikumus, kas stājušies spēkā no 01.01.2016., un pateica lai vēršos pie pārdevēja un mēģinu rast strīdam risinājumu. Piezvanīju atkal uz klientu centru kur man atkal tika pateikts, vai nu maiņa pret telefonu vai maiņa pret citu preci ar manu piemaksu, uz ko atbildēju ka neko no viņiem nevēlos, atsūtīja jaunu e-pastu par lēmumu, ka naudu nepiekrīt atgriezt, ka tikai mainīs pret preci. Vēlāk jau kad klientu centra darbiniece saprata, ka īsti nenonākam pie kopsaucēja, piedāvāja davanu karti pret summu par kādu tika iegādāts telefons. Apbēdināta ar viņu lēmumu devos uz veikalu un protams izņēmu dāvanu karti, bet reāli nevēlos vairs nekad iegādāties nevienu preci pie RD Electronics. Tātad galu galā man uz rokas ir dāvanu karte, kuru es nevēlos izmantot, jo nevēlos neko vairs pie viņiem iegādāties.
Kopumā ļoti nejauka situācija ar klientu centra darbiniekiem, kā rezultātā tika sabojāts iespaids par pārdevēju un elektropreču veikalu kā tādu.
Vairāk nevienam pazīstamam nerekomendēšu iegādāties pie viņiem jeb ko.
Slikta apkalpošana, kā arī kompromisu neatrisināt spēja.
Комментарии (5)
Tā var būt tikai Latvijā, kur praktiskais latvietis mēģinās apčakarēt jebkuru.. Palietojam preci ( var teikt, ka bez maksas ) un pēc tam iegrūžam to atpakaļ.. Normāls cilvēks, uzsveru uz normāls, pirms pirkšanas saprot ko vēlas un pirmajās 3 dienās saprot, vai tas ir tas, ko ir gribējis.. Atvaino, bet cirks..
Tas tak nav latviešu, bet šarašnijs krievu kantoris, kur viens otram ādu pār acīm ir gatavi novilkt!
LMT un citi operatorie to nesauc par cirku, ja tas noeteikt patērētāja tiesībās... Cirks liekas līdz tam brīdim, kamēr pats nesaskaries...
Nevajadzēja piekrist dāvanu kartei, tas ir skaidrs!!! :(
Kāda starpība latviešu vai krievu vai spāņu.. Pats fakts, ka cilvēks lieto preci gandrīz pusgadu un tad saprot, ka neapmierina.. Tikai Latvijā cilvēkam var ienākt vispār prātā tāda doma.. Lielākoties, normāli domājošs cilvēks, mierīgi iekļaujas šo 14 dienu laikā, ko vēlas un ko nē.. Nemaz nebrīnīšos, ja būtu likums, ka ir nevis 6mēn, bet 12mēn, tad konkrētais cilvēks būtu iesniedzis pieteikumu nevis 5tajā mēnesī, bet 11tā, jo jāizmanto jau prece līdz galam..
Veikalam nav ne vainas. Vienkārši "latvietim parastajam" ir jāaizmirst, ka pie katra preces sīkuma var prasīt no veikala naudu. Viss, šis pasākums ir beidzies. Turpmāk naudiņu neviens tev neatgriezīs, jo likums ir mainījies.
Ja Tev veikals iedod dāvanu karti - viss labi. Ņem ciet. RD interneta veikalā pasūti preci, apmaksā ar dāvanu karti un tad izmanto 14 dienu atgriešanas tiesības.
veikals ir zem katras kritikas, krāpnieku un blēžu kantoris, rakstu no paša pieredzes