Rd Electronics - Slikts serviss

Es vēlētos iesniegt sūdzību par Jūsu darbinieku Renāru Boļšēvicu , kurš "skaitās" klientu konsultants RD electronic veikalā Ventspilī lielveikalā Tobago Lielajā prospektā 3/5. Tātad sekojošais biju iegriezusies veikalā ar lūgumu palīdzēt ar RD veikala iegādātu telefonu jo neņēma pretī SD karti.Viņš pateica ka vajagot iztirit atmiņu taka neprotu pati lūdzu palīdzēt tomēr tā vietā lai palīdzētu viņš vienaldzīgi atbildēja ka viņam neesot laika.Lielākā daļa manu paziņu arī ar riebumu izsakās par viņa attieksmi tieši tapēc arī atsakās apmeklēt minēto veikalu.

15.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

C

Комментарии (17)

Nudien slimi! Veikala pārdevējam nav jātīra programmatūra jūsu telefonā, neatkarīgi no tā kur tas ir pirkts. Nākamreiz atstiepsiet televizoru, lai jums kanālus ieinstalē, jeb veļas mašīnu, lai parāda kā mazgājamais līdzeklis jāieber?!

C Ciepste67 16.12.2018

Esmu cilvēks gados un neprotu to izdarīt nepazīstu tos telefonus tik labi. Ja esat tik pretīgs cilveks nerakstiet šeit. Kauna jums nav.

Z. god., Klukste67!
"Esmu cilvēks gados un neprotu to izdarīt nepazīstu tos telefonus tik labi." - tad izvēlieties sev atbilstošu telefona modeli, jeb lieniet zem zemes, ja reiz neesat spējīga parūpēties par sevi!
"Ja esat tik pretīgs cilveks nerakstiet šeit." - atšķirībā no jums, vismaz - cilvēks
"Kauna jums nav." - man ir milzīgs kauns, par to, ka nākas sadzīvot ar tik zemu attīstītām radībām, kuras savu aprobežotību piesedz ar vecumu un visu noveļ uz citiem.

Kolta 16.12.2018

Varbūt pieturēties labāk pie vecajiem , labajiem fiksētajiem tālruņiem. Nebus SD kartes un ari problēmas atkritis.

K Kent 15.12.2018

Jjūs pampērus arī liekat lai pārdēvēji bērniem nomaina?

C Ciepste67 16.12.2018

Ja esat ar galvu slims braucat ārstēties uz Liepāju vai tvaika spēkiem Rīgā nevis šeit parādiet savu stulbumu.

Klukste67, lien zem zemes un nesmirdini gaisu, senilā veča!

F foer 16.12.2018

vecums neaataisno jusu aprobezhotibu.kads sakars pardevejam ar to kas ir ieks jusu telefona?reali ar galvu kartiba?

D Dzidra53 16.12.2018

Zinu šo pārdevēju, esmu vairākas reizes pie šo jaunieti gājusi un mana pieredze ir pavisam cita, jautrs, smaidīgs, ļoti laipns. Varbūt cilvēkam tiešām daudz darba bija un tādēļ viņš tā pateica. Bet kā pārdevējs viņš ir lielisks iesaku visiem viņu. Mūsdienās cilvēki nemāk citu paslavēt bet gan nomelnot.

I Ilzīte32 16.12.2018

Es tajā brīdī stāvēju blakām un visu dzirdēju un redzēju, pārdevējs laipni pateica kad uz doto brīdi nebūs laiks jums palīdzēt diemžēl, bet jūs uzreiz uzsprāgāt un arī laikam viņu par pūdeli nosaucāt. Mainiet savu attieksmi jo pārdevējs arī ir tikai cilvēks. Man palika žēl to pārdevēju jo redzēju cik mierīgi viņš uzņēma jūsu apvainojumu. Personiski arī iepirkusies pie viņu, smaidīgs un laipns. Attieksme rada attieksmi.

C Ciepste67 18.12.2018

Jūs nevarējāt nekā tanī brīdī būt blakus jo neviens nebija cits veikala izņemot viņu un velvienu pārdevēju. Taka nav te ko melot.

I Ilzīte32 16.12.2018

Cienītā kādēļ pārdevējam būtu jārokās pa jūsu telefonu un jāpārliek jūsu privātā informācija no vienas vietas uz otru? Varējāt pajautāt kā to izdarīt varbūt nevis nomelnot pārdevēju? Drīzāk Anti reklāma tā ir jums nevis pārdevējam, pastrādājiet pa pārdevēju un uzziniet ka tas ir kad dienā ienāk 10 tādi cilvēki kā jūs un izgāž visu par pārdevēju. Dienā 10,nedēļā 70 jau domājiet tas ir viegli? Kauns jums.

C Ciepste67 18.12.2018

Kas jūs mani par idioti uzskatat domājat es nejautāju lai parāda? Un viņš tanī brīdi datora spēlēja spēles un tapec ari teica ka nav laiks.

F foer 16.12.2018

ujn vispar darbinieks nav tiesigs sava darba laika un vieta nodarboties ar to kas nav viņa darba pienakums

C Ciepste67 18.12.2018

Kā nav viņa pienākums ja atnak ar problēmu kas saistīta ar viņu veikalā pirktu telefonu!

K kariiiiina 16.12.2018

Es arī biju veikalā blakus konkrētajā situācijā. Pirmkārt, Jūs bijāt łoti nelaipna, otrkārt, pārdevējam nav jārokas Jūsu telefonā un jāpārliek personīgie dati. Treškārt, pārdevējs Jums laipni pateica, ka viñam šobrīd nav laika, ja Jūs būtu uzgaidījusi, vai laipni palūgusi pārdevēju palīdzēt Jums vińa brīvbrīdī, es domāju ka viñš neatteiktu. Un visu beidzot - Jūs apcirtāties un ejot ārā nosaucāt viñu par “pūdeli”, visiem klientiem klātesot. Šis pēdējais fakts nudien neliecina par Jūsu adekvātumu. Iesaku nopirkt kaltu un akmeni, pasta baložus un publiskās vietās savas negācijas neizgāzt.
Kliente

C Ciepste67 18.12.2018

Atkal melo! Bezkaunība kaut kāda! Kas jūs domājat es vieniga ar tadu problēmu? Vienam te jau skaidroju kad es tur biju tad tur bija tikai viņš un vel viens pārdevējs. Un es tādu vārdu kā pūdelis dusmās nelietoju vispār.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы