Rd Electronics - Slikts serviss

Savu telefonu iegādājos internet veikalā RD,viss labi gāja,bet pēc 1,5 gadiem mans telefons Nokia Lumia 925 vienkārši pats par sevīm izslēdzās.Es mēģīnāju visādi ieslēgt,bet nekā,telefons pat nepieņēma lādētāju.
Tad atcerējos,ka man vēl jābūt garantijai un aiznesu telefonu uz tuvāko veikalu Ventspilī-tas bija 26.06.16,man pateica ka 30 dienu laikā viss tiks salabots. SMS saņēmu apmēram 1.08,tur bij rakstīts,ka telefonu varat saņēmt mūsu veikalā. Biju priecīga,ka beidzot mans būs atpakaļ savs telefons. Taču,kad biju jau gatava doties uz veikalu,man uzvanīja no paša veikala un teica,ka ir atsūtīts telefons,taču viņš nav labots. Tā es arī neko nesapratu,kas tur īsti notiek. Mēs vairāk nekā mēneša gaidīšanas man pateica,ka no Rīgas man atvedīs jaunu Nokia Lumia 925. Nu es atkal sāku gaidīt
Pēc kāda laika man uzvanīja sieviete,pateica ka RD veikalā nav 925 telefons,tāpēc atsūtīis jaunu 950.(2 nedēļu laikā).
Tagad jau ir 24.09-es vēl joprojām gaidu savu teleefonu.
Es nezinu ko man darīt!!

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 03.10.2016

Labdien!
Paldies par Jūsu sniegto informāciju.

Vēlamies Jūs lūgt precizēt norādīto informāciju, lai varam Jums sniegt korektu atbildi.
Būsim pateicīgi, ja Jūs sazināsieties ar mums uz zemāk norādīto Klientu Servissa tālruņa numuru lai precizētu informāciju par preces pieņemšanas – nodošanas akta numuru, lai mēs varētu pārbaudīt informāciju un varētu rast maksimāli ātru šīs situācijas risinājumu.
Lūdzam precizēt informāciju sazinoties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz tālr.: (+371)66165555 vai rakstot uz e-pastu: [email protected].
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

Комментарии (2)

I inuta123 28.09.2016

Kādas trīs reizes savu telefonu sūtīju uz garantijas servisu, jo neariģēja uz pieskārieniem ,novilcināja līdz garantijas beigām, otrajā reizē mistiski batereja ātri izlādējās ,man vismaz trīs dienas turējās bet pēkšņi uzlādē un pēc 2-3 min. izslēdzās un salaboja tā ka vispār neslēdzās iekšā un tā paliku bez telefona ,par naudu labot atteicu , nopirku jaunu citur .

T Tong Po 28.09.2016

Karina Andrusenko, Ja pārdevējs 30 dienu laikā no pieteikuma dienas nevar sniegt risinājumu, tad droši raksti iesniegumu par naudas atgriešanu. Tas pēc likuma. Ja tu vienkārši gaidīsi kamēr kaut kas notiks, neviens pārdevējs pats "ratiem pa priekšu neskries".

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы