Rd Electronics - slikts serviss

Nopirkām planšetdatoru RD Electronics. 9 mēnešus lietojām, līdz radās problēmas ar uzlādi. Pēc garantijas remonta tas darbojās aptuveni 2 ned. tad atkal remonts un tā 6x. planšetei neesot ražotāja defektu, tāpēc neesot pamata preci apmainīt, Tā esot darba kārtībā, tikai nevar uzlādēt, tātad arī lietot. RD Electronics nekādu risinājumu nepiedāvā.

A

Комментарии (8)

T Tong Po 11.07.2016

Nejau nu veikala pārdevēji paši tehniski pārbauda to planšeti. Noteikti to dara ražotāja pilnvarots serviss. Uzzini, kurā servisā neprot defektu atrast - aizej uz to servisu un parādi to defektu klātienē un pieprasi risinājumu!
Veikala pārdevēji tev var pateikt tikai tik daudz, cik daudz viņiem pasaka servisa speciālisti!
Tā ka tava sūdzība, manuprāt, nu nav nekādā sakarā ar veikalu.

A anducis11 12.07.2016

saprotu, ka pārdevējs preci neremontē un nepārbauda un lēmumus par preces remontu vai maiņu nepieņem. Bet viņi pauž savu attieksmi. Šajā gadījumā- tā jau vispār ir ļoti slikta firma(runa ir par Prestigo), ko jūs brīnaties, ka viņa nedarbojas? Tad kāpēc RD Electronics tādu vispār pārdod?Un planšetdators nemaksāja 30 eiro. netaisos un nevaru atļauties bērnam pirkt planšetdatoru par 500.

T Tong Po 12.07.2016

Nav planšete par 500 jāpērk. Bet arī ne pa 100. Izvēlies ražotāju, kas ir zināms datortehnikas ražotājs - ASUS, HP, Lenovo. Jebkurš būs labāks par lētajām, spīdīgā plastmasa kastītēm.

T Tong Po 12.07.2016

Starp citu, Anducis11, aizved to mantu uz servisu pati. Servisu nodrošina SIA Servicenet lv. Gan jau ka viņi bija tie, kas visas tavas reizes defektus neredzēja. Aizbrauc un pajautā kas par lietu.

L Lauriks 11.07.2016

Es savulaik vienam puisim par kapeikām atdevu datoru, aizbraucu, uzstādīju, parādīju visu kā ko darīt, jo tam čalim tas bija pirmais dators mūžā, neko nerubīja no viņiem, apmierināts bij, pēc pusgada viņš man zvana un saka ka datoru es esmu viņam iesmērējis, jo redz karoties augšā, un slēdzas pats no sevis ārā... Ja precei ir kāda vaina, tad tā atklājas jau pirmajās dienās, nevis pēc pusgada, vai 9 mēnešiem... tā ka gan tas čalis, gan tu - paši vainīgi esat pie tā ka neiet prece, un sākas gļuki, un nevajag meklēt vainu pārdevējos... defekts nevar pats no sevis atklāties tā pēkšņi pēc 9 mēnešiem...

A anducis11 12.07.2016

tādā gadījumā es nesaprotu, kāpēc vispār preces garantijas laiks ir 2 gadi? tad jau pietiktu ar 6 mēnešiem vai mēnesi!

A anducis11 12.07.2016

Iespējams, ka tagad es tā arī darītu. atzīstu, ka neesmu nekāda speciāliste par datortehnikas ražotājiem, bet tobrīd domāju, ka tas vien, ka pērku veikalā nevis kaut kur tirgū vai uz ielas dod zināmu garantiju. tagad secinu, ka esmu panaiva...

klientuservissRD Ответ от представителя 13.07.2016

Labdien!

Vēlamies Jūs informēt, ka „RD ELECTRONICS” veikala pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Bez preces apskates autorizētajā servisa centrā, SIA „MK TRADE” nav iespējas izvērtēt preces atbilstību līguma noteikumiem un piekrist Jūsu prasības izpildei. SIA „MK TRADE” ir nepieciešama speciālistu piesaiste, ko var nodrošināt Preces ražotāja autorizētais serviss. Autorizētā servisa veiktā apskate un izsniegtais slēdziens nosaka Preces defekta cēloni.

Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.

Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu un prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku.

Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы