Rd Electronics - Slikts serviss
Es pasūtīju ledusskapi no RD Electronic tiešsaistē. Tīmekļa vietnē bija norādīts, ka šis ledusskapis ir pieejams vienā eksemplārā veikalā citā pilsētā. Es viņiem vairākas reizes zvanīju, lai to apstiprinātu. Viņi solīja, ka viss ir kārtībā un ka ledusskapis ir jau veiklala Latvijā. Pēc pasūtīšanas tiešsaistē viņi arī zvanīja un apstiprināja to.
Pēc brīža gaidīšanas es saņēmu zvanu, ka šī ledusskapja vairs nav noliktavā! Ko tas nozīmē? Kurā gadsimtā mēs dzīvojam? Kāpēc jūs savā interneta veikalā sniedzat klientiem nepatiesu informāciju par produktu pieejamību?
Veikals dažus gadus bija labs, bet tagad tas nav tāds kā agrāk. Apkalpošanas kvalitāte ir pasliktinājusies!
Labdien, cienījamais Klient!
Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi.
Pēc pasūtījuma saņemšanas tiek veikta katra pasūtījuma apstrāde, tai skaitā preču pieejamības pārbaude. Diemžēl tika konstatēts, ka Jūsu pasūtītā prece uz pieprasījuma brīdi bija izpārdota. Par to jūs informējām pēc iespējas īsākā laikā.
Ar Jums tika veikta mutiska saziņa, kuras laikā panākta vienošanās par citas preces iegādi ar piešķirtu atlaidi.
Tā kā situācija ir atrisināta, lūdzam Jūs atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.
Ar cieņu,
RD Electronics
Labdien!
Tā kā Jums tika piedāvāts risinājums un jautājums ir atrisināts, lūdzam atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Paldies!
ar cieņu,
RD Electronics
Комментарии (3)
Skaties RD mājaslapā, kas viņiem ir uz vietas ''VEIKALĀ'' tur viss ir vienkārši un saprotams !
Ar esmu saskāries ar šo. Zvana, saka, ka prece vairs nav pieejama, bet realitātē parādās ka ir, tik cenu uzskruvējuši augstāku.
Shis ir mans milakais veikals un visu sutu no Rd electronics. Diem zel ir jasaprot un jarekinaas, ka darbinieki dazreiz medz pieljaut kljuudu, Jo ne vienmer var atzimet miljons prechu apgrozijumu precizi. Tas taa ir un vienmer bus ar visiem veikaliem, ne tikai Rd electronics.