Rd Electronics - slikts serviss

16.09,2025.iegādājos savai 90 gadīgai māmiņai pogu mob.telefonu Nokia 130. 12.10.2025. mamma piefiksēja, ka tas nelādējas. Pamēģināju citu lādētāju - viss darbojās. aizejot uz veikalu, darbinieks man atteicās mainīt lādētāju. Piedāvāja nopirkt citu, vai arī sūtīt uz garantijas remontu kopā ar visu telefonu. Turklāt pretī neizsniedzot maiņas telefonu. Garantijas remonts var vilkties līdz 30 dienām. Nu nevaru es 90gadīgu māmiņu atstāt bez telefona uz mēnesi.
Es jau saprotu, ka juridiski viss ir kārtībā, taču no cilvēciskā viedokļa - varēja to vadu nomainīt vai sūtīt uz garantijas remontu bez telefona, jebšu dodiet pretī maiņas telefonu.
Nu nav forši. Sevi cienoša firma tā nerīkojas. Nākamreiz par preces iegādi šajā firmā septiņreiz padomāšu...

17.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 28.10.2025

Labdien, cienījamais klient!

Paldies, ka dalījāties Jūsu pieredzē.

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas. Paldies!

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,

Ar cieņu, RD Electronics

S

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы