Rd Electronics - Slikts serviss

4. Septembrī, veikalā RD Electronics Tukumā, iegādājos portatīvo datoru Lenovo. Aiznesot mājās datoru, ieslēdzu, iestatīju sākotnējos iestatījumus ko jaunais dators pieprasa. Kad tas tika pabeigts, windows sistēma izmeta paziņojumu, ka ir pieejami dažādi atjauninājumi, kurus grasijos veikt. Kad mēģināju updeitot datoru pamānīju ka tas nav iespējams, jo datora programmatūru Windows nevar aktivizēt, līdz ar ko arī nevar veikt nekādus sistēmas updeitus. Dators tika izmantots labi ja 15 minūtes, bet par cik šis viss tika konstatēts pašā vakarā, tad atpakaļ uz veikalu datoru aiznesu nākošajā dienā. Aiznesot datoru atpakaļ uz veikalu, no sākuma man teica ka sazināsies ar menedžeri, un visticamāk tiks atgriezta nauda vai dators tiks samainīts. Pēc pāris stundām zvanīja no veikala un teica ka dators būs jāsūta uz servisu. Par ko jau vien es biju dusmīgs, jo datoru pirku draudzenei, uz augstskolas sākumu, jo vecais dators izbeidzās un bija steidzami nepieciešams, lai varētu piedalīties zoom lekcijās. Piekritu sūtīt uz servisu, jo kā man pazinoja - citi varianti neesot. Pagāja gandrīz divas nedēļas, kad aizgāju uz veikalu un jautāju kā izskatās ar datora remontu, uz ko man atbild, ka viņi neko neredz, bet vienīgais ko var, ir aizsūtīt ziņu uz servisu lai ar mani sazinās. Jā, nākošajā dienā man atnāk e-pasts no servisa, ka dators ir nonācis pie viņiem (pēc 2ned) un no šī brīža remonts var ilgt līdz 30 kalendārajām dienām. Kopā tas jau sanāk mēnesis un 2nedēļas. Nolēmu pagaidīt līdz tām 30 dienām ar cerību, ka vismaz līdz tam būs kāda skaidrība par datoru, kurš tika izmantots 15 minūtes. Tagad, kad šīs 30 dienas tulīt jau būs pagājušas, šodien 3 dienas pirms servisa noteiktā termiņa beigām atnāk e-pasts ar tekstu ka nācās šo datoru aizsūtīt uz citu servisu, un remonta laiku šobrīd nevarot pateikt, kad būs kāda informācija par remonta termiņu, tad došot ziņu. Jautājums, vai tas ir normāli, ja es iztērēju naudu par datoru, ieslēdzot viņu, konstatējam ka viņš nedarbojas tā kā viņam būtu jāstrādā, vai tiešam man ir jāgaida 2 vai pat vairāk mēneši,lai vispār par to datoru būtu kāda skaidrība? Manuprāt tas ir tieš spļāviens klienta sejā. Izskatās ka šis bija mans pēdējais pirkums RD Electronics veikalā.

13.10.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 14.10.2025

Labdien!

Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus, sakarā ar radušos situāciju, lūdzam Jūs norādīt vai nosūtīt privātā vēstulē - Preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.

Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].

Ar cieņu
RD Electronics

Дополнено Rein1s 14.10.2025

Pieņemšanas nodošanas akta nr: TMU00008395

R

Комментарии (1)

K kaileyallan117 14.10.2025

After facing months of failed withdrawal attempts and being met with silence from the platform’s customer support, I came to the unfortunate realization that I had likely been scammed. It was an incredibly stressful and discouraging experience. Thankfully, I was later introduced to Laura Cooper and her team, who played a key role in helping me recover the funds I had lost. Their guidance and support made a significant difference during a very challenging time.

For anyone dealing with a similar situation and unsure where to turn, you may consider reaching out to her team for assistance:

r e s o x i t 4 0 at g m a i l[ doc] c o m

WhatsApp: +1-- (309) ---208---5151

I’m sharing this based on my personal experience, in the hope that it may be helpful to others navigating similar challenges.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы