Rd Electronics - Slikts serviss

Labdien! Esmu ļoti neapmierināta ar sūtījuma izpildi. Barošanas krēsliņš tika pasūtīts un apmaksāts 08.augustā, bet visu laiku no RD electronics tiek sūtītas SM: "Informējām, ka Jūsu pasūtījums kavējas un plānots to piegādāt uz Jūsu izvēlēto veikalu ...
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! RDveikals.lv" Šī jau ir ceturtā reize, kad tiek sūtīts šāds SMS, kurā pārliek piegādes datumus. Cik ilgi, tad var gaidīt šo preci? Tā bērns būs izaudzis un prece vēl nebūs piegādāta. Esmu ļoti vīlusies!

20.09.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 22.09.2025

Labdien, cienījamais Klient!

Pateicamies Jums par uzmanību un sniegto atgriezenisko saiti.

Vēlamies sniegt skaidrojumu par radušos situāciju saistībā ar piegādes termiņu izmaiņām. Gadījumos, kad pasūtītā prece tiek piegādāta no piegādātāja un mēs saņemam informāciju par piegādes termiņa izmaiņām, nekavējoties informējam par to klientus. Pēc šādas informācijas saņemšanas klientam ir iespēja pieņemt lēmumu:

-gaidīt pasūtīto preci,

-izvēlēties alternatīvu preci ar ātrāku piegādes termiņu,

-iegādāties preci, kas pieejama mūsu veikalā uz vietas,

-vai arī atteikties no pasūtījuma.

Mūsu uzņēmums dara visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka klienti savus pasūtījumus saņem pēc iespējas ātrāk.

Lai varētu sniegt detalizētāku informāciju tieši par Jūsu pasūtījumu, lūdzam Jūs norādīt pasūtījuma numuru.

ar cieņu,
RD Electronics

D

Комментарии (1)

A Andron 20.09.2025

A MAN PATIKA!
Viena detaļa bija rūpniecības brāķis, iedevo otru, nedēļas laikā, man viss Zaibiss.
Kam nepatīk?
Drīkst iet trst...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы