РешеноRd Electronics - Slikts serviss
RD Elektroniks veikala direktors Jānis Januļs liekas, ka nemāk runāt latviski, nepaskaidro par precēm, ar ļoti lielām grutībām atbild latviski. Veikalā esot nepienāk pie klientiem, nepiedāvā garantijas, neatsaucīgs. Vairs neiešu uz šo veikalu un neiesaku arī citiem. Neasaprotu kā tādi direktori var būt tādā lielā uzņēmumā par direktoriem, kuri neprot latviešu vaolodu Latvijā!!!! Darba sludinājumos prasa valodas zināšanas, bet pašam direktoram tādu nav!! No malas izskatās, ka darbiniekiem respekta nav pret direktoru. ATLAIST, TĀDU JĀSŪTA UZ PENSIJU UN JĀDOD JAUNIEM IESPĒJA STRĀDĀT,LATVISKI RUNĀJOŠIEM
Labdien!
Gribam pateikties Jums par sniegto informāciju. Informācija ir nodota uzņēmuma vadībai.
Ja, Jūs vēlaties sniegt mums vairāk informācijas par šo gadījumu, Jūs varat sazināties ar mums uz Klientu servisa tālruņa numuru: (+371) 66165555.
Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
http://www.rdveikals.lv
Комментарии (4)
Atvainojos, bet izlasot šo murgu, liekas ka pretenzija ir nevis pret veikalu vai kā konkrētais darbinieks/direktors strādā, bet kā personu!
Sūdzība publiski ir jāraksta tad kad par savu uzskatu esiet pilnībā pārliecināts, nevis - Jums liekas!!! Ja Jums liekas, tad nav ko rakstīt! Es šajā veikalā iepērkos sen un visi mani paziņas, un radi arī! Es zinu un apliecinu, ka šajā veikalā visi darbinieki, pārdevēji un direktors ir laipni, un ierodoties klientam nodaļā vienmēr pienāk pie klientiem un visi runā latviski!
Anita.
Nemelo.Nekas tur nav kā pienākas.
Ļoti interesanti, kā svešs cilvēks zina vārdu un uzvārdu, ja tas nekur netiek afišēts !!! Un pats iemācieties rakstīt pareizi latviski !!! Izskatās, ka raksta savējie!!! Un par kādu pensiju iet runa - par invalīda????!!!!!
A.