Rd Electronics - Slikts serviss

2025. Gada 10. Janvārī pasūtīju monitoru ar piegādes datumu 27. Janvāris, apmaksu veicu uzreiz.
13. Janvārī saņemu zvanu no Rd Electornics par to, ka mans pasūtītais monitors tomēr nav pieejams, lai gan mājas lapā informācija par to nebija, un piedāvāja alternatīvu. Pieminēšu, ka viņu piedāvāta alternatīva bija par 30 eur dārgāka un galīgi ar citiem parametriem kā manis pasūtītajam monitoram, bet nu labi, piemeklēju līdzvērtīgu alternatīvu pati. Mainot preci, pārjautāju vai piegādes laiks nemainās, vai maiņas precei tas būs tāds pats, uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi, ka piegāde joprojām būs 27. Janvārī. 24. Janvārī atkal saņēmu ziņu, ka mana prece kavējas, ka piegādes laiks tiek pārcelts uz 31. Janvāri, nu okey, nepatīk man šādas piegāžu maiņas, jo tomēr rēķinos ar pasūtīto preci, ka man tā būs nepieciešama kkādos noteiktos datumo, bet nu visādi dzīvē gadās, turpināšu gaidīt.
29. Janvārī atkal saņemu īsziņu no rd electronics ar ziņu, ka mana piegāde atkal tiek pagarināta līdz 4. Februārim. Nolēmu sazināties ar rd electronics, lai noskaidrotu, vai mana prece tiktiešām būs 4. Februārī, vai tuvojoties tam datumam atkal tiks pārlikta piegāde. Bet pirms zvana sameklēju atkal alternatīvu monitoram, jo ja tomēr nebūs garantija par to, ka mana prece būs, tad nomainītu preci uz vietas esošu preci.

Bet sazvanot klientu apkalpošanu es pretī uz maniem jautājumiem saņēmu ļoti nelaipnu attieksmi, ar teikumiem, ka mana prece ir pasūtīta, lai gaidu un ka paskaidrojums jau man ir nosūtīts un uz ko atbildu, ka nē nav nekādu paskaidrojumu, ka ir tikai teikts, ka pasūtījums kavējas. Jautāju, vai ir zināms cik ilgi vēl kavēsies un cik prece ir tālu, uz ko atkal saņēmu nievājošu attieksmi, ka kā gan viņa to varot zināt, varbūt mašīna saplīsusi un lai gaidu uz ko es savukārt atbildēju, ka diezvai mašīna 2 nedēļas ir remontā. Tecu, ka tomēr par preci esmu samaksāJusi un vēlētos to saņemt norādītajos termiņos un bez 3 kārtējiem termiņu pagarinājumiem, uz ko saņēmu atkal nievājošu attieksmi, ka man neviens nav licis maksāt pirms tam un ka varēju samaksāt pie preces saņemšanas. Šis manai pacietībai pielika punktu un pasūtījumu atcēlu un protams uz naudas atmaksu atkal jāgaida 10-14 dienas. Žēl, ka šī konsultante nebija ieinteresēta uz problēmas atrisināšanu, jo ja komunikācija būtu bijusi ar viņu pieklājīga, tad būtu preci nomainīJusi un abas puses būtu apmierinātas.

Es biju rd electronics patstāvīgais klients un vienmēr visus pirkumus izdarīju taisni šai veikalā, jo vienmēr apkalpošana bija laipna un visi pasūtījumi vienmēr tika piegādāti pirms norādītā termiņa.
Bet tagad dēļ šīs ļoti uzpūtīgās konsultantes šo veikalu vairs neizmantošu un noteikti vairs neieteikšu citiem.

29.01.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 03.02.2025

Labdien!

Cienījamais sūdzības autor,
paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi veicot pirkumu. Uzņēmuma vārdā atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!

Lūdzu, nosūtiet mums privātu ziņu vai norādiet komentārā pasūtījuma numuru, lai varam sazināties ar Jums un risināt radušos situāciju.

Ja jums ir papildu jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 66778899 vai e-pastu info@rdveikals.lv.

Ar cieņu,
RD Electronics

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы