Rd Electronics - Slikts serviss

Saņēmu dāvanā divus matu taisnotājus, nolēmu griezties pie darbiniekiem ar čeku un taisnotāju kuru neesmu pat ņēmusi ārā, kastes saturā to ļoti labi var redzēt. Vēlējos iemainīt pret citu preci, bet man paziņoja ka tādas preces nevar atgriezts vai iemainīt. Pārdevēja pat neapskatījās, ne uz mani ne preci. Manuprāt šādus gadījumus vajadzētu izvērtēt! Nekas, dzīvošu ar diviem matu taisnotājiem. Bet jūsu veikalā vairs neatgriezīšos. Un ieteiktu darbiniecei būt laipnākai!

28.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 03.01.2025

Labdien!

Cienījamais sūdzības autor,
paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!

Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar izvirzīto apsūdzību - lūdzam norādīt situāciju identificējošu informāciju - veikala adresi, datumu, aptuveno laiku (kad saskarāties ar sūdzībā norādīto servisu) un Interneta veikala pasūtījuma numuru vai čeka numuru.

Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Gaidīsim Jūsu atbildes komentāru vai saziņu privātā vēstulē. Paldies.

Ar cieņu,
RD Electronics

R

Комментарии (1)

( ( ͡❛ - ͡❛) 28.12.2024

Ko tur izvērtēt? Likums nenosaka, ka veikalā nopirkto neatvērtu preci pārdevējam būtu pienākums pieņemt atpakaļ vai veikt tās apmaiņu pret citu, nemaz nerunājot par higiēnas preci atvērtā iepakojumā. Ja neesat apmierināta, tad uz čeka ir norādīts e-pasts saziņai.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы