Rd Electronics - Slikts serviss
Ziemā mēs nopirkam Xiaomi kameru davānā, līdz šim brīdim nebija iespējas pieslēgt kameru. Pērkot kameru, veikalā teica, ka kameras pieslēgšanai būs nepieciešama tikai Mi Home aplikācija. Kad mēs sākām pieslēgt kameru, izrādījās, ka bez iekštelpu uztvērēja to nevar pieslēgt. Kameru atgriezt jau ir par vēlu, tas ir skaidrs. Bet kur skatas personāls? Sanāk, ka viņi nav informēti par produkciju, kuru pārdod. Tagad pēdējie un vainīgi sanācām mēs. Nopirkt iekštelpu uztvērēju tieši RD veikalā nav iespējams, pateica meklēt kaut kur citur,bet atrast ir ļoti grūti. Kameru bez šis ierīces var mest ārā. Kad mēs ar šo problēmu griežamies veikalā tagad, pateica, ka jums vajadzēja to pastāstīt, bet neviens to neizstāstīja. Man ir viens secinājums - tur tikai pārdot preci ir galvenais, bet nav svarīgi, ka klients šo preci lietos!
Labdien!
Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo!
Ļoti žēl, ka Jums bija jāpiedzīvo nepatīkami mirkļi iegādājoties preci! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Pirms preces iegādes vienmēr ir iespēja precizēt informāciju par papildus aksesuāriem vai komplektāciju :
1) Klātienē, vēršoties pie veikala darbinieka.
2) Sazinoties ar mūsu interneta veikalu ( rakstot uz [email protected], uzdod jautājumu tiešsaites čatā rdveikals.lv mājas lapā, vai zvanot 66778899)
Pēc iespējas cenšamies papildināt preču klāstu, diemžēl, mums pārdošanā nav visu aksesuāru.
Preces atgriešana atteikuma tiesību gadījumā ir iespējama 14 dienu laikā no preces pirkuma (saņemšanas) dienas, ja prece ir iegādāta caur Interneta veikalu. Ja pirkums ir veikts uz vietas veikalā - šādā gadījumā nedarbojas atteikuma tiesības. Šo kārtību nosaka likumdošana.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus, lūdzam norādīt - pirkumu identificējošu informāciju.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected].
Ar cieņu
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Diemžēl tas nerisina problēmu, tas ir jūsu vaina un es gaidu no jums problēmas risinājumu.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus, lūdzam norādīt - pirkumu identificējošu informāciju.
Добавить комментарий