РешеноRd Electronics - Slikts serviss
Labdien. 05.04.2024 internetveikalā nopirku bezvadu skaļruni blow bt920, Cena 35.00 euro. Ieslēdzot skaļruni viņš uzreiz sāk bļaut uz pilnu skaļumu kas vispār ir šim skaļrunim, un tas ir cipars 28! Pēc tā kad es noregulēju skaļumu un ieslēdzu viņš vienalga neiegaumē cik paliek tas vajadzīgais skaļums, un slēdzot nākošo reizi atkal ir tas pats 28. Tas vēl nav viss, kad ir noregulēts skaļums un skaļrunis kādu laiku paskan viņš pats no sevis atkal sāk bļaut uz to ciparu 28.
Biju aizgājusi uz veikalu nodevu garantijas remontā pirmo reizi 20.04.2024 jo nokavēju atgriešanas14 dienas, skaļrunis mēnesi bija it kā remontā - rezultāts defekti nav konstatēti. Bet viss tas pats turpinās, ieslēdzot bļau skaļi un pēc laika pats atkaļ paliek skaļš. 09.06.24 iedevu remontā otro reizi šodien 22.07.2024 saņēmu atpakaļ. Ieslēdzot veikalā pārdevējs no skaļuma palecās un pagāja malā, bet pēc tam teica ir ok. Un atkal defekti nav konstatēti. Veikalā kamēr skanēja skaļrunis mēs ar pārdevēju runāties savā starpā nevarējām, jo bija nežēlīgi skaļi, bet man pārdevējs pateica "ko gribat kad pērkat lēto preci, nopērkat brendu sony, jbl". Bet es taču nepirku nocenoto preci vai preci ar defektiem, es pirku preci kuru varu atļauties. Tā tad tas nozīmē ja pērk preci kurai Cena ir zem 100 euro, tad labāk naudu uzreiz mest miskastē?
Ar cieņu solvita plūmīte.
Labdien!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību un dalījāties savā pieredzē par saņemto apkalpošanu mūsu veikalā!
Ik dienu mēs cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos un interneta veikalā!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar radušos situāciju, lūdzam norādīt Jūs identificējošu informāciju.
ar cieņu, RD Electronics.
Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Precizējiet lūdzu, vai izdevās atrisināt radušos problēmsituāciju?
Ja tomēr neizdevās atrisināt, aicinām Jūsu situācijas identificēšanai norādīt Jūs identificējošus datus, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien.
Ļoti atvainojos ka laicīgi neatbildēju.
Mana problēma veiksmīgi ir atrisināta, jo izdevās veikalā uz vietas piefiksēt problēmu par kuru es visu laiku mēģināju stāstīt pārdevējiem (bija arī ieraksti uz telefonu kā tas viss notiek, bet tas netika ņemts vērā) un par kuru 4 reizes garantijas serviss teica ka nav problēmas. Kad es beidzamo reizi aizvedu tumbiņu uz veikalu mājās aizmirsu pavaddokumentus un pa to laiku kamēr es braucu pakaļ tumbiņa veikalā skanēja(palika ieslēgta).Un tad skaļrunis veikalā pats dažas reizes pārslēdza skaļumu no klusā 09 uz viss skaļāko 29, ar to pašu sanāc ka man tomēr bija taisnība un pārdēvējs-konsultats beidzot piefiksēja šo momentu personīgi.
Tumbiņu vēl reiz paņēma uz garantijas remontu un rezultātā man Jūsu veikalā iedeva dāvanu kārti brāķētās tumbiņas vērtībā.
Paldies par iesaistīšanos.
Добавить комментарий