Rd Electronics - Slikts serviss

30.12.2023. Rd elektronic internetveikalā tika pasūtīts kafijas automāts Saeco sm6582/30. Atnāca īsziņa, ka pasūtījums uz Daugavpili tiks izpildīts 08.01.2024. Pēc stundas nākošā īsziņa - pasūtījums tiks izpildīts 18.01.2024.. Tālākā saziņa - 17.01.2024. - pasūtījums tiks izpildīts 23.01.2024. ;nākošais paziņojums 22.01.2024. - pasūtījuma izpilde aizkavējas, paziņosim papildus, pēc stundas - pasūtījums tiks piegādāts 07.02.2024. Teikt, ka noskaņojums un svētki sabojāti, ir neteikt neko. Kafijas automāts bija domāts dāvanai dzimšanas dienā. Riebīgs serviss, ja preces nav - tad tā arī rakstiet, bet ne šādi ņirgāties. Ieskatoties šodien (23.01.2024.) internetveikala mājas lapā - šodien šo preci nopirka 2 cilvēki. To jau nevar nosaukt par negodprātīgu praksi, bet tā jau ir krāpniecība.

23.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 23.01.2024

Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai un dalījāties savā pieredzē!

Vēlamies paskaidrot radušos situāciju par piegādes termiņu izmaiņām - ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē par termiņu izmaiņām, mēs paziņojam par izmaiņām klientiem. Savukārt, klients, saņemot informāciju, pieņem lēmumu - gaidīt pasūtīto preci, izvēlēties alternatīvo preci (ar ātrāku saņemšanas laiku), iegādāties vienu no veikalā uz vietas esošām precēm, vai arī atteikties no pasūtījuma. Mūsu uzņēmums dara maksimāli iespējamo, lai mūsu klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ir ļoti daudz gadījumu, kad preces piegādājam pat ātrāk, par mājas lapā norādītājiem termiņiem.

Vēršam Jūsu uzmanību, ka norāde mājas lapā, uz pircēju skaitu konkrētas preces iegādē, tiek attēlota korekti. Tā atspoguļo klientu skaitu, kuri ir veikuši pasūtījumu uz konkrēto preci mūsu mājas lapā.

Lūdzam norādīt pasūtījuma numuru, situācijas risināšanai.
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 27.02.2024

Labdien, sūdzības autor!
Diemžēl joprojām neesam saņēmuši informāciju ar Jūsu situāciju identificējošiem datiem, situācijas atrisināšanai.
Lūdzam nosūtīt mums nepieciešamo informāciju vai atzīmēt sūdzību kā atrisinātu.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics

D

Комментарии (16)

P Palīgs neskaidrajiem 23.01.2024

Tas ka tur rādas ka preci šodien nopirka 2 cilvēki ir fuflo. Neviens neko nenopirka. Mārketinga triks. Diezgan zemisks jo rada potenciālam pircējam iespaidu ka prece ir ejoša... bet nu tāds tādam kantorim ir līmenis...

klientuservissRD Ответ от представителя 23.01.2024

Labdien cienījamais komentāra autor!
Vai Jūsu rakstītajam ir kāds apstiprināms pamatojums ? Pašlaik Jūs norādāt apmelojošu, nepamatotu informāciju!
Aicinām sniegt rakstisku pamatojumu sazinoties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu rakstot uz e-pastu [email protected].

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
Ar cieņu, RD Electronics

A AntiElvi 25.01.2024

Mārketings jums ir ļoti netīrs! Un vēl ar savām papildus garantijām, ko tik cītīgi senšaties iesmērēt cilvēkiem, kuriem nav nekādas saprašanas!
Laikam kādu procentiņu pārdevēji saņem no tā, ja tik cītīgi cenšas iesmērēt papildus garantiju!
Man vienai kaimiņu tantei arī iesmērēja papildus garantiju, kura viņai nebija vajadzīga! Kad uzzināju šo, tas kroplis, kurš iesmērēja, jau bija pametis darbu šajā kantorī, tāpēc viņam ļoti paveicās!

klientuservissRD Ответ от представителя 26.01.2024

Labdien, cienījamais AntiElvi!
Paldies par Jūsu subjektīvo viedokli!

Pakalpojuma prezentēšanas procesā pārdevējs nodrošina pircēju ar sekojošu informāciju :
* pakapojuma izmaksas
* pakalpojuma priekšrocības
* pakalpojuma saņemšanas procesu
Katram pircējam tiek dota iespēja brīvprātīgi iepazīties ar pakalpojuma nosacījumiem un pieņemt attiecīgo lēmumu pakalpojuma iegādē. Pozitīva klienta lēmuma gadījumā tiek noslēgts darījums.

A AntiElvi 26.01.2024

Tā tad, pēc jūsu atbildes var spriest, ka jūsu konsuntanteļi ir darbojušies pēc vislabākās sirdsapziņas?
Tantukam vispār tika pajautāts, cik liels attālums ir līdz TV?!?
Tas jau nekas, ka tantuks nāca nopirkt maksimālais 32 colu TV bez nekādiem Smartiem, kā vietā tika iesmērēts glauns 55 colu TV, kuru viņa nevar skatīties, jo viņai ir knapi 2 metri līdz TV!
Tas netraucēja jūsu konsuntantelim gandrīz 90 gadus vecam pensionāram, kurš ilgu laiku no katras pensijas atlika naudu, lai nopirktu sev mazu, jaunu TV, kuram nav ne mazākās sajēgas par to visu, iesmērēt ka tik dārgāku preci un vēl izvilkt zārka naudu papildus garantiju iesmērēt, tantukam, kuram ļoti iespējams ir atlicis mazāk, nekā standarta garantija!
Tas jums viss šķiet ētiski?!?
Protams tak, ka viss tika skaisti apskaidrots! Neko jau citu jūs, šakāļi, atbildēt nespējat! Un tas jūsu kroplis, kas to visu iesmērēja, var būt laimīgs, ka vairs nestrādāja jūsu kantorī!

klientuservissRD Ответ от представителя 29.01.2024

Sniegt komentārus sakarā ar Jūsu izvirzītām pretenzijām nav iespējams, izvirzītās pretenzijas ir Jūsu subjektīvs viedoklis. Pie preces iegādes veikalā, klientam tiek uzdoti precizējoši jautājumi, lai piemeklētu klienta prasībām atbilstošu preci.
Ja klientu neapmierina saņemtā apkalpošana, klients ar pretenziju var vērsties pie mums - saņemot klienta situāciju identificējošus datus, tiek veikta situācijas analīze.

P Palīgs neskaidrajiem 23.01.2024

Jūs par sūdzību negribiet neko komentēt?

klientuservissRD Ответ от представителя 23.01.2024

Klienta sūdzība tiek risināta! Paldies par izrādīto interesi. Gaidīsim informāciju no Jums. Paldies!

P Palīgs neskaidrajiem 23.01.2024

Palasiet atsauksmes šeit par sevi un varbūt sapratīsiet kāpēc ir tāds viedoklis par jūsu komercdarbību..

P Palīgs neskaidrajiem 23.01.2024

Pēc rd electronics domām cilvēki pie viņiem iegādājas preci pat nezinot kad viņu saņems - pēc mēneša, varbūt diviem, kā sanāks. Bet pērk vienalga. Šodien atkal 3 nopirka tos kafijas automātus, ne?

klientuservissRD Ответ от представителя 24.01.2024

Ir atsevišķi gadījumi, kad preces var kavēties Ja klientam nav iespējas gaidīt preci, klients var izvēlēties alternatīvo preci ar ātrāku saņemšanas laiku, kura ir mūsu noliktavā vai veikalos. Ir daudz gadījumu, kad piegādājam preces pat ātrāk par mājas lapā norādītiem termiņiem. Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!

S sannas 23.01.2024

Nedzīvoju Daugavpilī, bet esmu tur diezgan daudz bijusi darba darīšanās. Nu tikai lūdzu nestāstiet, ka pilsētā nav kur nopirkt šādu preci bez interneta.

A Adelinda 10.02.2024

RG elektronics- ļoti slikta apkalpošana( konkrēti Ogre), piegādes termiņu pagarināšana- ierasta lieta! Galvenais klientu neatlaist... neeksistē cilvēciskais faktors... roboti strādā.

klientuservissRD Ответ от представителя 12.02.2024

Labdien, Cienījamais klient!
Pateicamies Jums par atgriezenisko saiti! Ļoti žēl, ka Jums bija jāpiedzīvo nepatīkami mirkļi, iegādājoties preci!
Būsim pateicīgi, ja atsūtīsiet sīkāku informāciju ar Jūsu novērojumiem par saņemto apkalpošanu mums uz e-pastu [email protected]
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.

ar cieņu, RD Electronics

V Vasilij Vegera 06.03.2024

SIA “MK TRADE” ar servisa centra starpniecību Jums piedāvā veikt Preces maksas remontu - 43.00 EUR apmērā, kurā ietilpst preces detaļas – USB plate 38.61 EUR apmērā un servisa apkalpošana 5.00 EUR apmērā.

Servisa centrs informē, ka remonta laikā var rasties papildus izmaksas.

V Vasilij Vegera 06.03.2024

ļoti slikta apkalpošana

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы