РешеноRd Electronics - Slikts serviss
22.05.23. Ierados veikalā, lai atdotu preci uz remontu, garantijas servisam. Kasē bija toms, kurs atteicās pieņemt preci, jo nebija līdz kaste (elektriskais skrejritenis) . Kad es pieprasīju to pieņemt, viņš pasauca Jāni Krugolauži (konsultants) , kurs arī atteica, jo nebija brīvprātīgā/papildus drosības apdrosināsana un kaste, kaut gan 2 gadi garntija (skūterim nav papildus apdrošināšanās) . Pēctam abi pasauca pagaidu vadītāju Kristīni. Ieraugot mani viņa aizgāja prom neko nesakot. Pēctam pacēlu balsi, ka ja nerīkosies tad maksās no sava maciņa un pasi remontēs? Tikai tad negribot sāka noformēt preci. Jānis teica, ka viņam pirmo reizi sāda problēma.
Tad kad tika iegādāts skūters tas bija brāķēts un vajadzēja gaidīt 2 mēnesus, līdz dabūjām veselu.
Kad pieņem cilvēkus darbā - kur tādus pamuļķus atrod (neko nezin un nemāk paskaidrot...) ?
Labdien!
Cienījamā sūdzības autore Alina Cibrija!
“RD Electronics” ir izskatījis Jūsu sūdzību, veicot dienesta pārbaudi Jūsu norādītajā veikalā. Esam pieprasījuši veikala darbinieku paskaidrojumus par Jūsu norādītajām ziņām.
Paziņojam, ka Jūsu sniegtās ziņas nav apstiprinājušās un nav konstatēti fakti, ka veikalā būtu notikusi nelaipna un nekorekta apkalpošana. Esam noskaidrojuši, ka Jūsu apkalpošana veikala ir notikusi atbilstošā veidā, ievērojot Jūsu intereses, veicot laipnu un pieklājīgu apkalpošanu - tika noformēts preces servisa process.
Izvērtējot Jūsu sūdzības saturu, aicinām Jūs atturēties no necenzētu frāžu un vārdu lietošanu, kā arī aicinām - Jūs atturēties no personu pazemošanas.
Gadījumā, ja uzskatāt, ka Jūsu norādītajā veikalā ir notikusi nekorekta un vai nelaipna apkalpošana, aicinām Jūs iesniegt “RD Electronics” oficiālu sūdzību.
Ar cieņu, RD Electronics
Добавить комментарий