РешеноRd Electronics - Slikts serviss
Pasūtījumu (ledusskapis) veicu 10.11.2022, piegādi apstiprināja uz 16.11, tajā pašā vakarā pārlika uz 17.11. Tad 16.11 piegādi atlika un 17.11 apstiprināja jaunu piegādes datumu - 23.11. Un 22.11 atkal atsūtīja informāciju, ka piegāde kavējas, datumu precizēs. Dēļ šādas attieksmes palaidu garām iespēju nopirkt šādu pašu preci citur, tagad tur ir izpārdots.
Labdien, cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt pirkuma detaļas.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa
Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Precizējiet lūdzu, vai izdevās atrisināt radušos problēmsituāciju?
Ja tomēr neizdevās atrisināt, Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt-pasūtījuma numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Paldies!
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Nevajag maksāt pa priekšu.