РешеноRd Electronics - Slikts serviss

Sveiki. Līdz šim esmu bijusi patstāvīga kliente Rd Eletronics Rīgā, bet nu pēc pēdējā pirkuma Siguldas filiālē, cerībā, kā nav starpība, kur es iegādājos savu pirkumu, jo tīkls ir viens, esmu ļoti vīlusies darbiniekos un viņu attieksmē.
Vēlējos nopirkt multi vārāmo katlu, aizgāju uz šo veikalu un cerēju, ka man būs pretī zinoši cilvēki, kas varēs man pastāstīt vairāk par šīm ierīcēm. Konsultantu gaidīju nepilnas trīsdesmit minūtes, jo viņš vēlējās iziet uzsmēķēt, jo diena esot bijusi saspringta, un tas tika man arī tā pateikts. Pa cik esmu veselīgi domājoša, par to vienkārši pasmaidīju. Veikalā bija vēl viens konsultants, viņam pat intereses nebija mani turpināt apkalpot.
Pa to laiku man vismaz bij' laiks paskatīties internetā informāciju par preci ko vēlos pirkt.
Sagaidot atpakaļ konsultantu sāku uzdot sev interesējošos jautājumus un kuriem atbildes man nebija, noklausījos, ka viņš strādā šeit nesen, pa ierīcēm, kas šeit tiek tirgotas nav ne mazākās jausmas, viņš paņēma savu personīgo telefonu, ierakstīja youtubē preces nosaukumu, atrada video, kur cilvēki paši mājās testē šo ierīci un stāsta par savām atsauksmēm.
Pa cik tas pirkums man bij' paredzēta kā dāvana, vairāk galvu nelauzu, vienkārši paņēmu un nopirku. Veikalā prece tika pieslēgta pie elektrības, lai pārliecinātos, ka viņa iet, viņa gāja, bet tur jau dega "bb", protams, man un viņam neko nezinot, ko tas nozīmē, katls tiek iepakots un dodos ciemos.
Dāvana uzdāvināta, pakojam vaļā, sledzam iekšā un tur atkal deg "bb"
tas nozīmē kaut kādā kļūda... Vedu katlu atpakaļ... Protams, sākumā neviens jau netic, jo tiko viss iegādāts un kā var nejiet...
Nosūta uz servisu, defekts - katlam vadi esot atvienojušies kaut kur tur iekšā, viss tikšot novērsts un katls tiks atgriezts.
Saņemot katlu atpakaļ, viņā tika gatavots pāris reizes līdz atkal parādījās "bb" pēc nepilna mēneša saņēmos katlu aiznest atkal uz veikalu, jo man tak garantija viņam ir divi gadi. Pārdevēja atbildēja, ka viņa atkal neko nezin! Man sāk rasties jautājums, vai šeit vispār kāds kaut ko zin? ! Beigās pēc mūsu sarunas, katls tika nosūtīts atkal uz servisu.
Zvaniju pēc divām nedēļām uz rd eletronics, viss ko pateica, ka viņi neko nezin un serviss nav devis nekādu ziņu.
Pagāja vēl divas nedēļas, devos uz veikalu, kur atkal bij' pretī tāda atbilde, ka neko nezinot un es esot jau tajā dienā ceturtais klients, kurš ieradies ar šādu jautājumu! Beigās tika nosūtīta ziņa servisam un tas ar mani sazinājās vēl pēc nedēļas. Gala slēdzienā vainīgs ir patērētājs ar varbūtības iespējām, ka katla augšējā vākā ir iespējams trāpījis ūdens, varbūt ēdiens, varbūt vispār nav pareizi gatavots. Garantija atcelta
tā arī beidzās mūsu telefona saruna.

31.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 31.10.2022

Labdien, cienījamais klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, lūdzam norādīt preces pieņemšanas nodošanas akta numuru.
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]

Cerot sagaidīt no Jums atbildi,
ar cieņu RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 06.12.2022

Labdien, Cienījamais klient!
Diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi!
Precizējiet lūdzu, vai izdevās atrisināt radušos problēmsituāciju?
Ja tomēr neizdevās atrisināt, Jūsu situācijas identificēšanai lūdzam norādīt-pieņemšanas nodošanas akta numuru, lai varam precizēt lietas apstākļus.
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi.
Paldies!

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 20.02.2023

Labdien, Cienījamais klient!
Pēc vairākiem lūgumiem sniegt informāciju situācijas risināšanai, diemžēl neesam saņēmuši no Jums atbildi.
Lūdzam atzimēt sūdzību ka atrisinātu vai sniegt nepieciešamo informāciju situācijas risināšanai. Paldies!
Ja Jums nepieciešama palīdzība vai ir jautājums, lūdzam uzrakstīt mums privāti vai uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv - mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību!
Gaidīsim Jūsu atbildi. Paldies!

Ar cieņu, RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 02.03.2023

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Комментарии (2)

D Dzosuaa 01.11.2022

Man bija kaut kas lidzigs ar datoru tikko nopirktu datoru ieksa bija win10, protams visas parejas programmad bija sainstaletas tadas kuras man nepieciesamas un visas programmas bija legala, bet nez nepagaja 6h datora iemanijies mega troja zirga virus un win10 noblokeja ta ka vairs neko nevareja izdarit, aiznesu atpakal(proti nakama diena) aizsutija uz garantiju, vini notesteja un visu izdarija, tad atsutija atpakal, bet pie sanemsanas veikala noteika ka pateretajs vainigs ka virusu ielaida, eu jus ko nopietni ka es varu pa 6h tikko nopirktu datoru sacakaret win 10 ja pats citu datoru lietoju vairak ka 4gadus bez jeb kadam problēmām, ta rezultata vini pasi iemeta win10home, kura nebija licenseta. kad sanemu atpakal dstoru pats parinstaleju uz win10 un kompid jau strada vairak ka 6gadu, taka nevajag tur augsa hakeret ar piratiskajam programmam, ja nezinat ka piratisko programmu realizet un apvienot ar licenseto kodu!

klientuservissRD Ответ от представителя 01.11.2022

Labdien, cienījamais Dzosuaa!
Vai Jūsu rakstītajam saturam ir oficiāli pierādāmi fakti ?
Balstoties uz Jūsu norādīto informāciju, vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka diagnostiku precei veic autorizēts serviss. Jums kā klientam tika sniegta oficiāla atbilde, balstoties no servisa saņemtiem diagnostikas un rekomendāciju rezultātiem.
Gadījumā, ja nepiekrītat SIA „MK TRADE” viedoklim, informējam, ka radušos situāciju var risināt pie viena no ārpus tiesas strīdu risinātājiem, kas tiek publicēti Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) mājas lapā, un kuri risina strīdus attiecīgajā jomā (Patērētāju tiesību aizsardzības likums 19.1 p., spēkā no 09.07.2015.)
Līdz ārpus tiesas strīdu risinātāju saraksta izveidei kā ārpus tiesas strīdu risinātājs norādāms PTAC un/vai SPRK (ja attiecīgajā jomā ir SPRK kompetence strīdu izskatīšanā).

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы