РешеноRd Electronics - Slikts serviss
Tā kā veikalā uzreiz nebija pieejams gaisa ventilātors, pasūtīju to 25.06.22.
Man atsūtīja īsziņu, ka tas uz norādīto veikalu tiks piegādāts 29.06.22. Un man jāgaida īsziņa, kad varu doties to saņemt
ir 01. Jūlija vakars, no īsziņas ne miņas.
Ārā ir neciesams karstums, dzīvoklī +30 grādi, kad domājat to ventilātoru piegadāt? !
Decembrī man to vairs nevajadzēs!
Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Vai Jūs, lūdzu, varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par situāciju, rakstot mums uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, lai varam precizēt lietas apstākļus? Vēstulē lūgums norādīt pasūtījuma numuru.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas.
Paldies!
Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (3)
Pasūtījumu veicu 30 aprīlī -piegādi apsolija veikt 10 maija: 09.05.2022g. maijā atsūta sms ar pagarinašanu līdz 13.maijam,11.05.2022g. maija atsūta sms pagarina līdz 18 maijam .Preces apmaksāta -tik solijumi ka atvedis preces piegāde nav.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Martā aprīlī nezināji neko par gaidāmo vasaru?