РешеноRd Electronics - Slikts serviss

Pasūtīju internetā dažas preces Rd electronics internetvekalā, ap150 euro apmērā. Saņēmēju vēstuli ka tās bija pienākušas un var tās saņemt atnākot. Pēc dažām stundām pasūtiju vel vienu preci atsevišķi, sanāca tā ka otrajā vēstulē bija noradīta kļūda, zvanot uz filiāli kļūdas risināšanai saņēmu nelaipnu servisu. Nolēmu pasūtīt lietas citā mazākā interentaveikālā bet kuriem ir laipns serviss un kuri cīnās par savu klientu.

Ja tomēr rd veikalam gribēsies sasniegt mazo interneta veikalu līmeni lūdzu, šeit būs pasūtījuma numuri.

Nodarbojaties ar savu personāla audzināšanu!

1981207

1981518

26.06.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 28.06.2022

Labdien, Cienījamais Klient!
Paldies par sniegto informāciju par mūsu darbību!
Vai Jūs, lūdzu, varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par situāciju, rakstot mums uz e-pastu [email protected] ar norādi sudzibas.lv, lai varam precizēt lietas apstākļus?
Lūgums norādīt telefona numuru un datumu, kad tika veikta saziņa ar mūsu uzņēmuma pārstāvi.
Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas!
Paldies!

Ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 12.10.2022

Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Комментарии (4)

B Bez vārda vārds 26.06.2022

Neviens darba devējs neaudzinās darbiniekus, savādāk pats varēs strādāt pa tādām algām. Līdz ar to, tiek daudz kas paciests.

A Andris65 15.10.2022

Varu tikai piekrist,ka Rd Electronic ir drausmīgs,,kantoris,,Mana pieredze ir šāda!Aiznesu uz veikalu portatīvo datoru 28.08.2022 lai pa garantiju sataisa,jo sāka raustīties displejs.,,Garantija GKU00003773,,Pārdevējs teica,ka tas jau esot tāda kā slimība šiem datoriem,,,pārlokās šleife,,Nu neko pālokās,pārlokās,lai taisa!Ja reiz ,,slimība,,tad jau detaļa ejoša.Gaidu gaidu,bet datora kā nav tā nav.Eju uz veikalu interesēties,veikalā atbildēja,ka viņi uzrakstīšot klientu servisam lai man atzvana un paskaidro kādēļ remonts ievilcies.Lieki teikt,ka neatzvanīja.Rakstu viņiem uz E-pastu,atbilde 29.09.2022:,,
Sveicināti! Jūsu Prece ir garantijas remonta procesā.Veicām pieprasījumu servisa centram.Tiklīdz saņemsim informāciju no servisa centra, sazināsimies ar Jums.Paldies!,,Un vēl!06.10.2022
Cienijamis klint!Detaļas tiek pasūtitas no ražotāja, tas aizņem noteiktu laika periodu!
Jautāju,vai tiešām mēnesi jāremontē dators ja tam ir ,,standarta kaite,,detaļai tak jābūt uz vietas?Tad pēc šāda jautājuma seko atbilde:07.10.2022.
Sveicināti! Vēlamies informēt, ka precei remonts ir pabeigts. Prece kārtojas loģistikas procesā.Tiklīdz prece būs veikalā Jūs saņemsiet īsziņas uzaicinājumu ierasties pakaļ.
Un ko jūs domājat,ir jau 15.10.2022 preci joprojām gaidu.Uz e-pastiem vairāk neatbild.

P punkjisrunkjis 24.01.2023

Diemzheel aarkaarteejie meli no RD; kaadas nu nejeegaas.
Ar mani tika "meeginaats" sazianaaties tikai vienu reizi nosutot veestuli shei!
Mana suudziibas tika akli ignoreetas. RD NEKAD UN TUVU PAT. Es pat tirdz.centraa. vairs neeju kuros ir shis meesls.

V Valdemars69 04.12.2023

Nu ja pat portāla administrācija jau raksta kā klients ignorē, tad var saprast kā problēma ir nevis veikalā, bēt paša cilvēka kurš to raksta

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы