Rd Electronics - Slikts serviss
Labvakar. Vēlos padalīties ar savu pieredzi sadarbībā ar #RDveikals ( viņi arī SIA "MK Trade") lai pabrīdinātus citus cilvēkus. Īsais stāsts, tiem kuri nevēlas lasīt gari- variet šajā internetveikalā iepirkties gadījumā ja laiks un komunikācijas kvalitāte jums nav svarīga. Ja esiet viens no tiem, kas kā pirmais vēlas iegādāties I phone jauno modeli, tad šis veikals jums viņu visdrīzāk piegādās jau kad nākamais būs iznācis. 🤷♂️
Tālāk mazliet hronoloģijas:
24.10. Veicu pasūtījumu internetveikalā ar norādi, ka vēlos preci iegādāties bezprocentu līzingā (piedāvājums no veikala)
25. 10. Saņemu zvanu, kurā man skaidro ka process var ievilkties jo prece ir veikalā kaut kur, iepakojums bojāts jo prece demonstrēta pircējam. Saistībā ar šo atlaidi atsaka jo prece tiek formēta līzingā.
30.10. Saņemu e pastu ar norādi ka paciņa nodota dpd un izsekojama pēc nr...
04.11. Zvanu RD veikalam, jo DPD paziņo ka nekāda paciņa līdz viņiem nav nonākusi. Pēc uzstājīgas sarunas paciņa konkrēti šajā dienā beidzot tiek nodota kurjeram.
05.11. Kurjers piegādā paciņu (ak Tu laime, it kā...) norunātajā vietā un laikā, bet, izrādās, līzinga kompānija nav iedevusi līgumu līdzi. Rezultātā kurjers preci nevar izsniegt, RD veikals visus manis piedāvātos risinājumus (līguma elektroniska nosūtīšana, preces iegāde nomaksājot pilnu vērtību uz vietas, preces nogādāšana uz tuvāko veikala filiāli ar iespēju risināt visu nākamajā dienā) tiek noraidītas kā neiespējamas, jo viņiem esot sava "shēma"
07.11 rakstu e pastā atteikumu no iegādes norādot iespējamu sadarbību pie nosacījuma ja prece tiek pārdota konkrēti man, ar ievērojamu atlaidi un bez līzinga ar saņemšanu tuvākajā veikalā. Preces iepakojums ir atvērts, to nevar uzskatīt par jaunu. 🤷♂️ Tātad- lietota.
08.11. Zvana kurjers lai vienotos par preces saņemšanas laiku. 😂 Paskaidroju ka esmu atcēlis pasūtījumu
08.11. Zvana RD veikals un atļaujas pajautāt par pasūtījuma atcelšanas iemesliem! 🤷♂️
08.11. Saņemu e pastu ar atteikumu piemērot atlaidi un nožēlu par manu atteikumu. Sadarbību beidzu.
PS. Mājas lapā publicētā informācija par 1-2 dienu piegādi nedarbojas pat ja pieskaitām DpD pievienoto 1-2 darba dienas. Nervi pabojāti, attieksme zem katras kritikas. Varbūt es arī tik ļoti par šo visu nepārdzīvotu ja prece nebūtu paredzēta kā dzimšanas dienas dāvana meitai, ar aprēķinu ka nedēļas laikā noteikti piegādās lai svētkos ir prieks. Nesanāca. Paldies par mācību šim jaukajam veikalam.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu ( pasūtījuma nummuru), lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam norādiet pasūtījuma nummuru vai arī atsūtiet mums informāciju e-pastā [email protected]
Paldies!
Комментарии (2)
Jums bija iespēja labot situāciju individuāli. Visu saraksti ar jums izdzēsu, tāpat kā vēlmi ar jums jebkad vēl sadarboties. Jūsu atbilde uz sūdzību pēc mēneša lieliski raksturo jūsu attieksmi pret klientiem. Nedomāju, ka godprātīgam uzņēmumam pēc nokaitinātiem klientiem būtu jāuzdod jautājums- kurš no visiem?
Paldies par sniegtiem komentāriem!