Rd Electronics - Slikts serviss
Tirdzniecības vietā nodevu uz garantijas remontu pulksteni, teica, ka 30 dienu laikā tiks rasts problēmas risinājums.
Pāris nedēļas vēlāk saņēmu zvanu no servisa, ka pulksteni salabot nevar un, ka to apmainīs pret jaunu, diemžēl citā krāsā, jo tā kuru biju iegādājusies vairs neesot pieejama (tam piekritu) , lai gaidot ziņu no veikala, kad varēs saņemt jauno pulksteni.
Dažas nedēļas vēlāk devos uz veikalu, lai noskaidrotu, kad saņemšu pulksteni, jo ne no viena ne ziņas.
Veikala darbinieki visi it kā pārsteigti par to, ka man nav nekāda informācija atnākusi, ka varēju saņemt pulksteni jau dienā, kad saņēmu zvanu no servisa. Tās dienas situācija, pulkstenis nav uz vietas pasūtīsim (piektdiena) , lai atved uz šo veikalu, atbrauciet pirmdien, pulkstens būs uz vietas. Aizbraucot uz veikalu, Saka, ka preces ir saņemtas, bet vēl nav izkrautas, sagaidiet sms no veikala un tad brauciet pakaļ.
Dienu vēlāk kā solīts sagaidīju sms, aizbraucu uz veikalu, beidzot, saņemt savu pulksteni, bet man viņu nedod, kāds darbinieks kaut ko nepareizi noformējis gaidiet, rītdien atnāks ziņa no servisa un varēsiet pulksteni saņemt.
Jau reizes 4 esmu bijusi veikalā, pulksteni vēl neesmu saņēmusi, pienāca rītdiena, nevienas ziņas no veikala.
Sliktāku apkalpošanu nezinu, kur vēl var dabūt. Attieksme pret klientu zem katras kritikas.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu lietas nummuru , lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Добавить комментарий