Rd Electronics - Slikts serviss

12.04.2021. Tika noformēts pasūtījums e-veikalā ar kurjera piegādi uz mājām. Pasūtījumā tika iekļautas divas lielgabarīta preces un viena mazgabarīta prece. Pēc pasūtījuma noformēšanas tika saņemts apstiprinajuma e-pasts ar atzīmi par piegādi 13.04.2021.
14.04.2021. Zvanīju apkalpošanas centram, lai noskaidrotu situāciju. Atvainojās, ka nav pabrīdināts - prece tiks piegādāta 14.04.2021. Atsūtīja arī izsekošanas nr, lai varu sekot līdzi. Tikai pēc šiem nr. Sapratu, ka sūtīšana notiek ar exprespastu, turklāt tika atsūtīti 3 pasūtījuma nr. (kas liekas neizprotami, ņemot vērā faktu, ka bija viens sūtījums ar 3 precēm) .
14.04.2021. Tā arī protams savu sūtījumu nesaņēmu, bet cerību raisīja atjauninājums izsekošanas saitā - "16: 05 sūtījums nodots piegādei". Likās viss jauki - rīt būs! Nākošajā dienā tik tiešām saņēmu zvanu par piegādi - urrrā! Priecīgi noziedoju savu pusdienlaiku darbā, lai dotos sagaidīt piegādi. Atbrauc kurjers un pasniedz man vienu no trīs precēm (protams vienīgo, kas nebija lielgabarīta) . Uz jautājumu "kur ir viss pārējais? " kurjers vien paraustīja plecus - viņam nekas cits nav iedots...
Šajā brīdī atkal zvanīju uz apkalpošanas centu - kur man nespēja dot nekādas atbildes. Vien to, ka viņi sūtījumu nodevuši (piebilstot - nodots kā viens sūtījums) un visticamāk pasts sadalījis sūtījumu, jo nav varējis iekraut visu. Tālākais neesot viņu darīšana. Lai zvanot uz exprespastu. Sazvanot eksprestpastu - arī šim pienāktos sūdzība. "jā mums ir trīs sūtījumi jums. Tie ir lielgabarīta un mēs nezinam kad varēsim piegādāt... Un nevaram solīt, ka viss būs vienā dienā. Gaidiet zvanu. "

tā nu es joprojām gaidu (ir 19.04.2021.) . Zvanot (gan rd, gan pastam) saņemu vienu un to pašu atbildi - mēs neko nevaram pateikt. Visiem trim izsekošanas nr 14.04.2021. Ir pielikta atzīme "sūtījums nodots piegādei". Viena no trim precēm saņemta 15.04.2021. , vienai precei 16.04.2021. Atkārtoti ielikta atzīme "sūtījums nodots piegādei"...

Pie visa jāpiebilst - par preci izvēlējos maksāt piegādes brīdī (un izskatās, ka prātīgi darīju) , tomēr piegāde (+ uznešanas pakalpojums) kā tāda izmaksā 50eur (!) ja būtu zinājusi, ka būs tādas problēmas, pa šo laiku un naudu būtu noīrēts busiņš un tiktu galā saviem spēkiem.

Rd elektronics vajadzētu pārtraukt klientu mulsināšanu solot piegādi nākošajā dienā, ja to nespēj nodrošināt. Kā arī vajadzētu brīdināt klientus par iespējamību, ka sūtījums tiks sadalīts uz vairākām piegādēm (klientu apkalpošanas centrs tīri labi saprata un spēja paskaidrot kāpēc esmu saņēmusi tikai vienu preci no trim, lai gan iepriekš neko par šo neminēja) .

*attēlos "screen shot" ar sūtījumu izsekošanu (nr. Noslēpu, bet pēc laikiem var redzēt, ka tas nav viens un tas pats sūtījums atšķirīgos laikos fotografēts)

19.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы