РешеноRd Electronics - Slikts servis
Saprotu ka pēc rd servisa prece uzreiz jāved uz citu servisu, lai visu pārbaudītu. Viss sākās ar telefonu, rd servisā telefonam tika mainīts ekrāns, saņemot telefonu atpakaļ, protams savas klidas dēl uzreiz turpat veikalā to neieslēdzu un nepārbaudīju. (bija tak servisā, tatad viss kartiba) , bet tomēr tā nebija, telefonam ekrāns negāja vispār, un jaunajam ekrānam bija jau plīsums ko zem uzlīmētās plēvītes redzēt nevarēja. Taka biju jau no veikala izgajusi tad, telefons jau atpakal vairs netika nemts, jo uzskatija, ka ta ir mevis servisa vaina, bet gan mana.
Nākošā problēma jau bija ar datoru, dators tika aizvests ar ventilatora problēmu, datots karseja. Aizvedu uz apkopi, bet sanemot atpakaļ dators sāka kasret tikai vairāk un ventilātora skaņa vispār vairs nebija, dators tika aizvests uz citu servisu, un izrādās ka iepriekšējā (rd servisā) ventilātors netika piesprausts atpakaļ, tātad mans dators strādāja ilgu laiku pilnībā bez ventilātora, kas sāka radīt vel daudz citas problēmas.
Paldies jums rd servis, ka dodat iespēju citiem servisiem nopelnīt labojot jūsu klūdas.
Cienījamais klient!
Gribam pateikties Jums par sniegtu informāciju.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt preču pieņemšanas nodošanas aktu numurus.
Garantijas remonts ir bezmaksas remonts, ko saskaņā ar iekārtas iegādes nosacījumiem un saistošajiem normatīvajiem aktiem nodrošina ražotājs, ja tiek ievēroti ražotāja noteiktie iekārtu lietošanas un ekspluatācijas noteikumi.
Vēršam uzmanību, ka RD electronics nav sava autorizētā servisa ! Preces remontu attiecīgai precei nodrošina oficiālais autorizētais serviss!
Saņemot preces no garantijas remonta, vienmēr lūdzam pārliecinieties par to, ka problēma, kuras dēļ nodevāt ierīci remontā, ir novērsta. Pārbaudīt preci veikalā iespējams kopā ar pārdevēju – konsultantu. Precei tiek pievienots servisa centra slēdziens, kurā ir aprakstīts, kas konkrēti tika remontēts. Ja neesat apmierināti ar diagnostikas vai remonta izpildi - Jūs varat rakstīt iesniegumu pievienojot foto vai/un video fiksāciju. Saņemot Jūsu iesniegumu Jums tiks sniegta oficiāla atbilde.
Ja rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums - Tālr.: (+371) 66165555 vai rakstot [email protected]
Paldies!
Ar cieņu, RD Electronics
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий