РешеноRd Electronics - Problēmas ar savlaicīgu preces piegādi, kas vairākas reizes tika pārcelta
7. Decembrī interneta veikalā pasūtīju taukvāres katlu (pasūtījuma nr. 2137682) . Piegādi pārcēla vairākas reizes: no 12.12. Uz 19.12, ; no 19.12. Uz 21.12. Darbiniece norādīja, ka varot pārcelt piegādes laiku, cik vēlas. Tas esot norādīts arī mājas lapā, ka piegāde var kavēties. Ļoti ērti veikalam - naudu saņemt iepriekš un tad stiept garumā piegādi. Pircējam izcūkoti plāni un sagādātas neērtības.
Labdien, cienījamais klient!
Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām!
Šobrīd tiek darīts maksimāli iespējamais, lai klienti saņemtu savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk.
Ar Jums sazinājās uzņēmuma pārstāve, piedāvaja risinājumu ar ātrāku preces piegādes iespēju.
Mūsu interesēs ir apmierināti klienti un mēs darām visu iespējamo, lai katrs mūsu klients būtu apmierināts ar saņemto pakalpojumu!
Ja Jums ir kādi jautājumi, vai neskaidrības - Lūdzam Jūs sazināties ar mums, mēs individuāli sniegsim Jums nepieciešamo palīdzību - Tālr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
ar cieņu,
RD Electronics Klientu apkalpošanas un pārdošanas daļa.
Uzņēmuma Rd Electronics pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Ja sūti caur interneta veikalu, tad labāk tuvākajā laikā neko ar preci neplānot.