www.sudzibas.lv RD Electronics Prestigio smartkids planšete, negodīga komercprakse - klientu maldināšana

Rd Electronics - Prestigio smartkids planšete, negodīga komercprakse - klientu maldināšana

15.04.2021 interneta veikalā tika solīts piegādes datums 16.04.2021 divām Smart Kids planšetēm rozā krāsā, tādēļ veicu pasūtījumu kā juridiska persona no uzņēmuma un gaidīju rēķinu, jo interneta veikalā nebija cita samaksas opcija. Pirms rēķina atnāca informācija, ka piegāde būs 20.04.2021, man steidzami vajadzēja planšetes, tādēļ man 20.04.2021 datums nederēja. Zvanīju uz klientu servisu, kur teicu, ka internetveikalā pirms pasūtījuma veikšanas solīja piegādi nākošajā dienā, tā iemesla dēļ vispār pie viņiem pasūtīju. Klientu serviss teica, ka tad jāatceļ pasūtījums.

Pēc 20 minūtēm veicu pasūtījumu kā privātpersona, arī norādīja piegādes datumu 16.04.2021, un arī epasta apstiprinājumā solīja 16.04.2021 piegādes datumu. Apmaksu veicu no uzņēmuma konta plkst. 14: 00, jo šīs planšetes darbam nepieciešamas - gaidīju līdz 16.04.2021 rītam 10: 00 un 13: 00 kad kontaktēju klientu servisu sākumā apmaksa nebija vēl ienākusi, kas bija dīvaini, ka no luminor uz swedbank apmaksa nav aizgāJusi 122eur vērtībā. 14: 00 klientu serviss sazinājās ar grāmatvedību un teica, ka man jālūdz naudas atgriešana, jo par privātpersonas rēķinu apmaksa veikta no juridiska konta - kā tā vid aizliedzot un ka nauda tiks atgriezta 3-14 dienu laikā.
Pirms pāris dienām jautāju Intercars Sia - lielam detaļu tirgotājam Latvijā - vai viņu uzņēmuma rēķinu var apmaksāt fiziska persona - atbilde bija jā - tikai jābūt rēķina nr.

Esmu šokā par šo pieredzi ar Rdelectronics - pirmkārt, ka interneta veikalā Sola vienu piegādes laiku, bet pie rēķina jau citu un par to, ka reāli šis pirkums radījis lielus laika zaudējumus - ātrāk būtu bijis iegādāties konkrētu produktu uz vietas veikalā. Bet cik zinu rd veikalā daudz kas nav uz vietas. Kā redzams daudzās sūdzībās - arī citi pircēji un pat uzņēmumi pieredzējuši līdzīgas problēmas ar tehnikas iekārtu iegādi šajā interneta veikalā: www.rdveikals.lv

16.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

T Taisnīgums99 17.04.2021

te jums maara izskataas peec kriminalatbildibas, pirmkart par godiga uznemuma apmeloshanu jus realu terminu varat dabut.
Otrkart, te butu iespejams darbs vid un policijai par pvn izkrapshanu, jo ka tad taas rozaa plansetes jus izmantosiet uznjemuma vajadzibam?

M Māra Sarkane 19.04.2021

Labrīt! Godīgs uzņēmums un 383 sūdzības? Neesmu neko apmelojusi, jo norādītie fakti sūdzībā atbilst notikušajām konkrētajām lietām. Vai tā nav patērētāja maldināšana - norādot interneta veikalā ātrāku piegādi kā tā reāli no noliktavas ir iespējama - kā rezultātā tiek veikts pirkums un reālā informācija par piegādi tikai pēc tam tiek atsūtīta. Tas ir lieks klienta laika patēriņš.
Šajā gadījumā uzņēmums nav pvn maksātājs un līdz ar to nepastāv pat mazāko iemeslu pvn izkrāpšanai. Nav svarīgī kādā krāsā tehnoloģiskās iekārtas, jo ja uzņēmums tādas iegādājas, tad acīmredzot ir konkrētam iemeslam. Visi nodokļi ir nomaksāti un uzņēmums ir saņēmis 2015. gadā LR Saeimas pateicības rakstu, atbalstot Latvijas prezidentūru ES. Policija ar šādām lietām nenodarbojas - bet policija un Patērētāju Tiesību aizsardzības centrs varētu pētīt - kādēļ iemaksātā nauda tiek atgriezta 3-14 dienu laikā - 14 dienas ir ļoti ilgs laiks un otrs, kam šīs institūcijas varētu pievērst uzmanību - 383 sūdzībām, kuras noteikti nav fake vai safabricētas. Ja ir tik daudz sūdzību, tad tam ir reāls pamats. Līdz šim man nebija sliktas pieredzes iegādājoties elektroniku RD veikalā, bet šoreiz bija lietojot interneta veikalu. Turklāt kādēļ intercars latvia pieļauj uzņēmuma rēķinu apmaksāt privātpersonai - norādōt rēķina numuru, ja ir radusies tādā nepieciešamība, bet rd electronics nē?
Pirkuma summa ir vien 122 eur (no kuriem 21.34eur pvn)- tur nav ne nodokļu izkrāpšana, ne pvn izkrāpšana - iespējams, ka darbinieks ir ļoti labs darbinieks un dāvanu kartes vai cita bonusa vietā pateicībā par labu darbu covid laikā bijusi iespēja izvēlēties to, kas pašam darbiniekam šajā covid laikā ir vissnepieciešamākais - īpaši laikā, kad iespējams attālināto mācību laikā nācies dalīties ar darba datoru vai darba telefonu un īpaši ja nav saņemta kompensācija par attālinātā darba veikšanu no savām mājām ar savām ierīcēm.

M Māra Sarkane 19.04.2021

Labdien! Godīgs uzņēmums ar 383 sūdzībām? Manā sūdzībā visi reālie fakti minēti - nekas nav apmelots. Man prece bija nepieciešama diezgan ātri konkrētam mērķim - rezultātā man kā klientam jāgaida līdz pat 14dienām, lai šo lietu atrisinātu. Paldies Dievam, netika iegādāta konkrēta ierīce konkrēta IT projekta vajadzībām, kur projekts jārealizē uzreiz un ierīce arī uzreiz nepieciešama.
Uzņēmums nav PVN maksātājs, tādēļ nav iespējama pvn izkrāpšana.
Nav svarīga iekārtu krāsa - šīs planšetes varbūt tika iegādātas kā bonuss - pateicība labam darbiniekam, kurš strādājis covid laikā, nesaņemot kompensāciju par attalināto darbu savās mājās ar savām ierīcēm - un šī iespējams bija tā kompensācija, kuru pats darbinieks kā kompensāciju izvēlējies.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы