Rd Electronics - Piegāde un Preču "pieejamība"
Sūdzības par abām pēdējām iepirkšanās reizēm šajā internetveikalā.
1. Preču "pieejamība".
Pirms laiciņa pasūtīju rdveikals.lv plīti, veļasmašīnu un ledusskapi, izvēlējos šo internetveikalu jo tas atrodas vistuvāk Rīgas dzīvoklim un būtu ērti aizbraukt pakaļ visām precēm. Pasūtīju tās preces kurām bija norādīts "Pieejamība noliktavā: Ir pieejams", sūtījumu veicu nedēļas sākumā, lai tiešām visas preces paspētu atnākt no noliktavas uz veikalu, jo nedēļas nogalē bija sarunāts transports, kas visu varēs aizvest. Apmaksāju pasūtījumu un dienas otrā pusē man zvana un saka ka neviena no precēm nav pieejama noliktavā un ātrākais parādīsies tikai pēc 2 nedēļām, lai gan mājas lapā bija norādīta pavisam cita informācija. Nācās anulēt pasūtījumu un meklēt preces citos internetveikalos. Arī naudas atgriešana noritēja vairākas dienas. Neesmu saskāries ar šādu situāciju nevienā no citiem lielajiem LV internetveikaliem.
2. Piegāde.
Nesen pasūtiju planšetdatoru ar piegādi uz Valmieras RD veikalu. Domāju ka piegāde no Rīgas uz Valmieru būs ātra un saņemšu planšeti augstākais pēc 2 dienām. Vakarā zvanīja no rdveikala un teica, ka planšete tiks piegādāta Valmierā pēc 3 dienām (nedaudz dīvaini ka šāda piegāde 100 km robežās aizņem 3 dienas, bet ok). Pēc 3 dienām nekādu īsziņu nesaņemu un dodos vakarā uz veikalu, kur protams neviens neko par manu planšeti nezin, saka ka tulīt sazvanīs Rīgas veikalu un ka pēc brīvdienām noteikti vajadzētu būt. Pēc brīvdienām protams nekādu īsziņu nesaņemu, dodos atkal uz veikalu, kur atkal neviens neko nezin, bet saka ka līdz nedēļas beigām vajadzētu tikt piegādātam. 2 NEDĒĻAS LAI ATSŪTĪTU PLANŠETI NO RĪGAS RD VEIKALA ( NOLIKTAVAS) UZ VALMIERU???
Комментарии (1)
Labdien!
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt informāciju, ja gadījumā pasūtījums kavējas, ja ir jāveic pasūtījuma piegādes pārcelšana, tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Atzīstam, ka situācija ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]