РешеноRd Electronics - Pēc nodošanas garantijā sabojā preci
Nodevu faktiski nelietotu mobilo telefonu garantijā (nevarēja sazvanīt) . Pārdevējs pieņemšanas-nodošanas aktā ierakstīja, ka telefonam redzamu bojājumu nav. Pēc mēneša man telefoniski paziņoja, ka garantija atteikta, jo telefonam ir korpusa bojājumi, proti, tas ir kritis. Uz manām pretenzijām atbildēja, ka neko nevarot darīt un telefonu atdos nepārbaudītu, ja nemaksāšu par diagnostiku 15 eur. Operatore bija nepiekāpīga un pat nepiedāvāja risinājumus konflikta, pasakot, ka pārdevēja apskatei nevar uzticēties. Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ieteica turpmākās darbības, piekrītot, ka tā ir veikala vaina. Esmu iepriekš preces iegādājusies šajā veikalā, bet nu laikam būs jāmeklē citur.
Pārdevējs tomēr veica servisa pārbaudi un remontu par manis norādītajiem defektiem (nomainīja mātes plati). Šobrīd izskatās, ka telefons ir ok. Tomēr no kurienes radās nobrāzums telefona korpusa stūrī tā arī nesapratu. Nopērkot tam uzreiz tika uzlikts aizsargājošais vāciņš un pat nokrītot tas nebūtu saskrāpēts.
Комментарии (1)
Vai vispār ir daudz tālruņu lietotāju, kuri godīgi saņēmuši garantijas remontu vai remontu par ierīces papildus apdrošināšanu?