РешеноRd Electronics - Pasūtījuma neizpilde
Sveiki,
Dzīvojam ārzemēs. Laicīgi (08.12.2020) pasūtījām ziemassvētku dāvanu Rd Elektronics internetveikala mūsu vecākajiem. Uzreiz atnāca apstiprinājums un informācija ka prece būs gatava izņemšanai 23.12.2020 pēc plkst 18: 00. Nauda uzreiz ari bija noņemta no mūsu konta.
23.12.2020 pats no rita uzzvanīju uz Rd Elektronics informācijas talr, lai noskaidrotu varbūt prece jau ir pieejama un vecāki var negaidit vakaru (t. I. E-pasta infi bija pēc 18: 00) . Rezultāta pa telefonu rd info operatore pateica ka jusu preces pie mums nav un nebūs. Ja mēs (rd operatore) - mēs redzam ka pasūtījums pieņemts, nauda noņemta, nekāda informācija jums ka klientam nebija sniegta - ja, bet preces mums tādas nav un nebija.. ,
un vel... , - ja gribat saņemt naudu atpakaļ lūdzu caur e-pastu sūtiet iesniegumu kādu summu uz kādus kontu pasūtījuma #.
Rd Elektroniks2020 atstāja manus vecākus bez ziemassvētku dāvanas - es vienkārši dalos ar savu pieredzi.
P. S. Iesnieguma par naudas atgriešanu pieprasīju + 10% morāli kompensāciju kuru rd Elektronics ari izdomāja vienkarsi ignorēt it ka es neko nebūtu pieminējis.
Rd Elektronics - tas nav nopietns patnieris kur pasūtīt dāvanas jūsu tuviniekiem
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Cienijamais klient!
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
Informacija norādīta par plānoto pasūtījuma piegādes laiku Jūsu izvēlētajā „RD Electronics” veikalā, bet šos termiņus var ietekmēt dažādi faktori- īpaši esošajā situācijā.
Pēc mums pieejamās informācijas , naudas atgriešana par pasūtījumu jau ir veikta.
Ja Jums tomēr rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555.
Paldies!
Naudu Jūs man tiešam atgriezāt un jautājums ir atrisināts.
Es, ka klients, esmu tiešam vilies Jūsu veikala servisa un noteikti pats nekad neizmantošu Jūsu veikala pakalpojumus.
Комментарии (4)
Saprotu vilšanos, bet diemžēl 8.12. nav laicīga preces pasūtīšana Ziemassvētku laikā. Katru gadu tiek ziņots, ka decembris preču piegādei ir noslogotākais mēnesis. Laicīgi pasūtīt būtu 8.11. Protams, nepatīkami, ja RD nav jūs informējis par preces neesamību, bet saprotiet arī savu kļūdu. Ir nepareizi visu novelt uz RD.
Paldies, bet Jusu rekomendacija - sutit Ziemaasvetku davanu pirms 1.5 men. (t.i. 45 dienas) pienemu ka meginajumu attaisnot RD.
Veikals pienema pasutijumu / apsolija preci - apstiprinot ari ar to, ka uzreiz nonema naudu no mana konta (t.i par neeksistejosu preci) bet pec Jusu logikas ir vainigs klients kurs to naudu samaksaja. Nu, es jau laikam pieradu pie cita servisa limena jo man jusu komentars liekas absurds - sorry :)
Gribu izteikt paldies operatoriem par palidzibu jautajumu risinasana saistiba par preces nestradasanu. Vis tika zksiadrots un jautajums atrisinats, diemzel operatora vardu neatceros, bet zvaniji par savu viruves kombainu. Izradas precei tiesam nebija defekts, bet tikai neizpetijam instrukciju
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību