www.sudzibas.lv RD Electronics Pārsteidzoša nekaunība

Rd Electronics - Pārsteidzoša nekaunība

Gribu padalīties ar pieredzi, lai pircējiem būtu informācija, ka viņus var klaji "apčakarēt". Izvēloties preci nācās pasērfot pa daudziem interneta veikaliem, nepazīstamos nosaukumus uzreiz atmetu, palika it kā daudz maz zināmie, tajā starpā, protams ar ne lētāko cenu arī RD electronics. Lēmums bija vienkāršs, pirms ziemasvētkiem negribās izbaudīt stresu vai rūgtumu, tāpēc izvēlējos to kā salīdzinoši drošu brendu. Viss kā nākās, aizpildīju anketu, kur pie kam dīvaini jautājumi par darba algu, bet nu tas tā - prece pasūtīta, dāvanas saplānotas, viss OK. Pasūtījumu izdarīju sestdien 2013.gada 14.decembrī, zvans 15.decembrī - viņu pārstāvis precizēja dažas viņprāt neskaidrības un solījās, ka tipa šodien vai vēlākais rīt ar mani sazināsies RD electronics operators lai vienotos par preces saņemšanu. Labi pasākums izskatās vēl daudzsološāks... gaidu. pirmdien zvans neatskan, otrdien līdz pusdienām arī, sāk rasties šaubas vai neesmu aizmirsts. Protams ieeju RD Electronics mājas lapā uzspiežu uz e-pasta un rakstu ar vaicājumu, kas notiek ar pasūtījuma numuru tādu un tādu. Gaidu līdz vakaram, nu lēnām eiforija par veikala labo slavu sāk izkūpēt... sameklēju mājas lapā numuru un zvanu, bet nu preci vajag kā ēst, jo saprotu, ka citur pasūtīt līdz man vajadzīgajam datumam nepaspēšu. Atbild, cepuri nost, laipna dāma - nosaucu pasūtījuma numuru, tūlīt apskatīšoties'... jā prece apstiprināta un tiks sūtīta, nopūtos fūuuu, tomēr viss OK, bet te tev nu bija, izrādās prece ir gadu bijusi izlikta stendā un izskatās ka tai ir sīciņi skrāpējumi, bet nu nenozīmīgi... bet es to noklausoties tomēr neuzsprāgu, nezinu kā noturējos, cits būtu sen 53 "mātes" aizsūtījis. Apdomājos un secināju, ka šādi lietota prece brīvajā tirgū būtu notaksēta par 50% minimums, par 70% tā būtu norma, tīrā ziņkārība pavilka aiz mēles, cik tad lielu atlaidi no 300Ls vērtas preces var iedot - pauze - atbilde telefonā - 20Ls, nu tad gan mans mērs bija pilns... izčakarēts laiks, paliku bez dāvanas un vēl klaja nekaunība piedāvāt lietotu preci kā jaunu. Nu gan jau kādam iesmērēs arī to, tāpēc ļautiņi pārbaudiet rūpīgi plombas uz iepakojuma, tās drīkst būt uzplēstas tikai Jūsu klātbūtnē. Un te rodas slaveni bēdīgais "Maximas" jautājums, kurš par šādu rīcību no veikala puses uzņemas atbildību par notikušo. Tagad pati odziņa, tāteikt rezumē - kāda atšķirība starp NoName internet veikaliem, kas piedāvā krasi lētāku cenu no RD Electronics, atbilde skaidri redzama, ka pilnīgi nekādas atšķirības nav, manuprāt, šis brends vairs nav sava vārda cienīgs.

L

Комментарии (1)

A AK79 17.12.2013

Oho, tas saucas "Tukshojam uz nebeedu noliktavas un stendus" un klientam mums uzspljaut. Slaiks piegaajiens. Daargaa gala joks. Labaakais, ja prece ir domaata pasniegshanai kaa daavana, tad nu kauns buutu pa visu gjiimi daavanas sanjeemeeja priekshaa, kursh nodomaatu un varbuut ari skalji izteiktu - "Nu gan, mani sveic ar komisijas prechu veikalaa vai lombardaa izveeleetu daavanu".

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы