www.sudzibas.lv RD Electronics Nevar noklusēt par šādu situāciju!

Rd Electronics - Nevar noklusēt par šādu situāciju!

06.02.21. Rd veikalā tika iegādāta prece. Saņēmām ziņu, ka preci var izņemt, paši transportējām to līdz mājām. Preci novietojām dzīvoklī, glabāšanā, līdz nepieciešamo uzstādīšanas detaļu iegādei. Kad prece tika izpakota tika konstatēti ārējie un iekšējie defekti – uz vāka, no iekšpuses, izspiedusies plaisa, nobrāzts viens augšējais Stūris, komplektācijā trūka 2 skrūves, izņemot transportēšanas skrūves, centrifūga grabēja.
Nekavējoties tika aizpildītas visas nepieciešamās formas, sabildēti un nofilmēti visi defekti un uzrakstīts Rd klientu servisam par neapmierinātību ar preces stāvokli, pieprasīti atpakaļ naudas līdzekļi.
Klientu serviss atsūtīja anketu, atbildēju uz visiem jautājumiem un gaidīju kādu lēmumu rd pieņems.
Rd atbilde:
„labdien!
Izvērtējot visus video ierakstus! Tika pieņemts lēmums, ka jums uz jūsu pieprasījumu ir atteikts! Jo pēc video ierakstiem ir redzams, ka veikals jums preci izsniedza oriģinālajā iepakojumā! Kā rezultātā var secināt, ka preces defekts radies pēc preces iegādes! ”

nākamajā vēstulē es vērsos pie klientu servisa ar jautājumiem par 2 gadu garantiju un viņiem pieejamiem video materiāliem. Tikai tad, kad pati uzzvanīju klientu servisam, saņēmu šādas atbildes:
1. Viņiem nav tiesību sniegt man video materiālu;
2. Garantijā nodot var, bet gadījumā, kad prece ir bojāta nepareizas uzstādīšanas, transportēšanas vai glabāšanas rezultātā, kā arī tad, ja preces ekspluatācijas laikā nav ievērotas prasības, kas izteiktas lietotāja instrukcijā, klientam nav iespēju izmantot preces garantijas remontu.

Nepadevāmies, sākām meklēt variantus un, kā izrādās, preci ir iespējams nosūtīt uz autorizētu servisu uz diagnostiku, pēc kuras, balstoties uz servisa secinājumiem, klients saņems atbildi par to, kas tika pieprasīts no klienta puses. (nauda, cita prece utt.) . Rd par to neminēja ne vārda. Veļas mašīnu paši nogādājam līdz tuvākajam rd veikalam, nodevām diagnostikai. Veļas mašīnas kopējais diagnostikas veikšanas laiks no 08.03. – 16.04. Tas ir ar pagarināšanas prasībām šādā vēstulē:
„sia „mk trade” paskaidro, lai noteiktu, vai precei pastāv ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem ir nepieciešams veikt preces diagnostiku. Preces diagnostikas rezultātā tiek noteikts preces defekta cēlonis. Bez preces diagnostikas veikšanas nav iespējas izvērtēt preces atbilstību vai neatbilstību līguma noteikumiem un līdz ar to piekrist vai nepiekrist jūsu prasības izpildei. ” (turpinājums skatāms bildē)

tomēr, bez preces diagnostikas, lēmumu viņiem pieņemt nav iespējams!

Rezultātā – tikai pēc mūsu pašu zvana, 21.04 tika atgriezta nauda pilnā apmērā. Servisa diagnostika bija mūsu pusē.
Rd, pamatojoties tikai uz kaut kādiem video ierakstiem, mēģināja iziet no situācijas, nerisinot problēmu, tāpēc, ja esi Rd klients, iesaku nepadoties, nokļūstot līdzīgā situācijā.

24.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (2)

M MK_arina 24.04.2021

Bildes par tēmu

F Fjodors Sumkins 26.05.2021

paldies, ka dalāties ar savu pieredzi - tas nav pieļaujams, ka MK trade turpina čakarēt cilvēkus. Viņiem vienmēr ir taisnība un pārējie muļķi. Lai tad arī meklē muļķus citur, skaidrs, ka nākotnē arī nepirkšu RD vairs neko.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы