Rd Electronics - Nepieejamas preces, kavēti sūtījumi
Izskatās, ka kompānijai šī ir ierasta prakse, skatoties uz citu sūdzībām.
Pasūtīju šo preci 10. Martā, kur nākamajā dienā saņēmu zvanu, ka šī prece vairs nav pieejama, bet kādēļ tad es to vēl varēju pasūtīt? Nu labi, kļūda.
Tad pienāca 17. Datums un saņēmu ziņu, ka kavēsies sūtījums un datums pārcēlās līdz 28 martam. Tikko saņēmu ziņu, ka atkal kavēsies.
Labdien, cienījamais sūdzības autors!
Pateicamies par Jūsu atsauksmi un par to, ka pievērsāt uzmanību šai situācijai.
Mēs no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām un to, ka Jums nācās saskarties ar pasūtījuma piegādes aizkavēšanos. Mēs saprotam, cik svarīgi ir saņemt pasūtīto preci savlaicīgi, un no savas puses cenšamies nodrošināt precīzu un ātru piegādi.
Vēlamies vērst uzmanību, ka mūsu mājaslapā Rdveikals.lv tiek piedāvātas preces, kas pieejamas mūsu noliktavā, veikalos vai uz pasūtījuma no piegādātājiem. Atsevišķos gadījumos, īpaši, ja piegādātāji atrodas ārpus Latvijas, var rasties piegādes termiņu izmaiņas, kas diemžēl var ietekmēt pasūtījuma izpildes laiku.
Ja pasūtījuma piegādes aizkavēšanās nav pieņemama, klientam ir iespēja:
Izvēlēties alternatīvu preci, kas ir pieejama mūsu noliktavā vai veikalā uz vietas, un saņemt to ātrāk.
Atteikties no pasūtījuma, ja gaidīšanas laiks nav pieņemams.
Lai mēs varētu detalizēti izskatīt konkrēto gadījumu un rast iespējamo risinājumu, lūdzam norādīt pasūtījuma numuru.
Papildu jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, zvanot pa tālruni 66778899 vai rakstot uz e-pastu [email protected].
Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību.
Ar cieņu,
RD Electronics
Комментарии (3)
Varbūt konteiners iestrēdzis Sarkanajā jūrā?
izklausās ka RD darbinieki nerezervēja jūsu preci un turpināja pārdot citiem, ļoti riebīga rīcība
Tapēc, kad vot interneta veikala tā dara.