www.sudzibas.lv RD Electronics Nekompetenti pardēvēji

РешеноRd Electronics - Nekompetenti pardēvēji

Es atnācu uz veikalu lai nopirktu maisus pūtekļusūceklim, paradīju kurus man vajadzētu. Pardēvējs oedēva citus, un pateica ka arī deres manam pūtekļusūceklim. Es neatceros, vai iedeva viņi man čeku, jo pirkums ir bez garantijas. Pēc pārim nedeļam es nolēmu nomainīt maisiņu un sapratu ka tas vispār nederēs manam pūtekļusūcējam. Es atnācu uz veikalu, pastastīju situāciju, ka taz nav mana kļūda, lūdzu nomainiet, viņi protams prasīja čeku. Bet es neatceros vai iedēva to, es palrasīju atrast pirkumu datorā, jo tas ir nav tik grūti…. Protams neviens Nepalīdzēja! Esiet uzmanīgi, viņi var pārdot bez zināšanas, jo pardevēji nav kompetenti.

12.05.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Дополнено Elanda 12.05.2025

Interesanti, ja tadu situāciju aprakstīt VIDā vai PTAC, vai viņi varat pālīdzēt atrast tādu pirkumu, vai bija pirkums REĢISTRĒTS?

Ответ от klientuservissRD Ответ от представителя 13.05.2025

Labdien!

Informējam, ka, pamatojoties uz Jūsu sniegto informāciju, tika veikta detalizēta datu pārbaude par periodu no 10.03.2025. līdz 05.04.2025. Atbilstoši šīs pārbaudes rezultātiem tika konstatēts, ka uzņēmuma rīcībā nav informācijas par darījumu, kas atbilstu Jūsu iesniegumā sniegtajam aprakstam. Attiecīgi, Jūs jau iepriekš esat informēta, ka nav iespējams sagatavot pirkuma dokumenta dublikātu vai apmierināt Jūsu prasību par naudas atmaksu.

Vienlaikus vēršam uzmanību, ka, apmeklējot veikalu, Jums tika piedāvāts risinājums situācijas skaidrošanai, un pamatojoties uz to, esat iesniegusi rakstisku iesniegumu, kurš tika izskatīts saskaņā ar iekšējo kārtību.

Vēlamies atgādināt, ka patērētājam ir pienākums uzglabāt pirkumu apliecinošus dokumentus – čeku, kvīti, rēķinu vai citu darījumu apliecinošu dokumentu. Šādu dokumentu neesamības gadījumā nav iespējams objektīvi apstiprināt konkrēta darījuma esamību.

Uzņēmums izturas ar vislielāko nopietnību pret jebkuru klienta iesniegumu, taču vienlaikus aicinām ievērot godprātīgu rīcību un atturēties no nepatiesas informācijas sniegšanas.

Ar cieņu,
RD Electronics

Жалоба успешно разрешена Elanda 14.05.2025

Ja, bija uzrakstīts iesniegums grāmatvēdībai, tā pateica viekala direktora, bet atbildi no grāmatvēdības es nesaņēmu, tas nozīme ka neviens no vadības grāmatvēdībā vai IT nodaļā nezin par prasību atrast to čeku, jo IT NODAĻAI TAS AIZŅĒM 10 minūtes, kas vēlreiz apstiprinā nekompetenci un attieksmi pret klientu. Es prasīju apskatīt martu mēnesi, bet tas nebija izdarīts, no jau zināšanas, DIEMŽĒL! Pakautāšu VIDam. Esmu pārliecināta ka čeku atradīsiet ja jums nav melnas kases

E

Комментарии (9)

M memesupreme122 13.05.2025

Viņi vienmēr automātā dod čeku, nevajag stāstīt muļķības. Gan jau pats pie kases teici, ka nevajag un aizgāji. Nekāds vid vai ptac tev neko nedarīs.

E Elanda 13.05.2025

ja VIDam aprakstīt situāciju, ka viņi NEVARĒJA atrast čeku sistēmā... tad tas ir dīvaini, vai nē?

krāslavietiss 13.05.2025

Paņemt līdzi veco maisiņu un vizuāli salīdzināt nebija variants? Vispār, tad jau labāk darīt, kā dara babuļas un ar visu paļesosu vilkties uz veikalu.

E Elanda 13.05.2025

tad vispār kam vajadzīgi konsultānti, ja jāņem līdzi preci? Runa iet par to, ka viņiem vienalga, NAV ATBILDĪBAS. Un vadība strādā tāpat.

E Elanda 02.06.2025

Sūdzība NAV ATRISINĀTA, tāpat kā vienmēr tikai rakstīts.

Dusmīgais Ainārs 13.05.2025

Prieks kad uzņēmums ir sniedzis tik detalizētu aprakstu 👏

E Elanda 02.06.2025

Nav viegli no detalizēta apraksta, nekādas darbības

E Elanda 02.06.2025

Nekas nav atrisināts! Kāpēc nekorekta informācija, uzņēmums neko neatrisināja

klientuservissRD Ответ от представителя 03.06.2025

Labdien!

Pateicamies par Jūsu atkārtoto saziņu.

Vēlamies atkārtoti uzsvērt, ka uzņēmums ir rūpīgi izvērtējis Jūsu iesniegumu un sniedzis atbildi, pamatojoties uz pieejamo informāciju. Kā jau iepriekš norādīts, uzņēmuma rīcībā nav konstatēts neviens darījums, kas atbilstu Jūsu aprakstītajam gadījumam, un attiecīgi nav iespējams sagatavot pirkuma dokumenta dublikātu vai izpildīt pieprasījumu par preces apmaiņu vai naudas atmaksu.

Vienlaikus informējam, ka gadījumā, ja Jūsu rīcībā ir iespēja precizēt darījuma datumu, aicinām Jūs atkārtoti sazināties ar mums, norādot iespējami precīzu pirkuma datumu un aptuveno laiku. Tas mums palīdzētu vēlreiz pārbaudīt darījumu vēsturi un, ja iespējams, atjaunot pirkuma dokumentu.

Tāpat vēršam uzmanību, ka dažkārt preces ar līdzīgu sortimentu tiek tirgotas arī citos veikalu tīklos, un līdzīgas situācijas var rasties gadījumos, kad pirkums ir veikts citā tirdzniecības vietā. Šāda iespēja arī būtu vērts pārbaudīt.

Mēs saprotam Jūsu neapmierinātību un ceram uz sapratni. Aicinām arī turpmāk saglabāt pirkumu apliecinošos dokumentus, lai problēmu gadījumā varētu sniegt operatīvu un pilnvērtīgu atbalstu.

Ar cieņu,
RD Electronics

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы