Rd Electronics - Naudu par nekvalitatīvo preci atgriež tikai pēc PTAC iejaukšanās
Veikalā RD Electronics iegādājos bezvadu austiņas SENNHEISER par 179EUR. Lietojot austiņas neregulāri un saudzīgi, tām pa salīmētu šuvi sāka izirt mākslīgās ādas apdare.
2024.gada 04.oktobrī Austiņas tika nodotas RD Electronics ar lūgumu tās salabot vai apmainīt pret jaunām, gadījumā, ja salabot tās nebūtu iespējams. Pēc nedēļas tika saņemta fantastiska RD Electronics atbilde - tas ir dabisks austiņu nolietojums, remonts vai apmaiņa netiks veikta (bilde ir pielikumā – dabisks nolietojums?! Nopietni?!). Manos iebildumos, brīdinājumos un patiesībai atbilstošos stāstos par to, ka līdz šim 15 gadus gandrīz visas elektropreces un sadzīves tehniku esmu pirkusi RD Electronics, neviens neklausījās.
Tālāk gāju tālo likumā noteikto ceļu. Pieteicu neatkarīgo preces ekspertīzi, kurā eksperts konstatēja, ka preces defekts ir ražošanas defekts, nevis dabisks nolietojums, kā to apgalvoja RD Electronics. Vērsos ar sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un iesniegumu Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. No pārdevēja tika pieprasīti paskaidrojumi, kuros RD Electronics stūrgalvīgi turpināja apgalvot – ražošanas defekta nav, prece ir nolietota, tās remonts, apmaiņa vai naudas atgriešana netiks veikta.
2025.gada 09.maijā Patērētāju strīdu risināšanas komisija pieņēma lēmumu ar kuru atzina, ka austiņas nav nobružātas, tās ir saudzīgi lietotas un austiņu bojājumi nav raksturīgi dabiskam nolietojumam, secinot, ka defekts nav radies lietošanas rezultātā, bet gan materiāla vai tā savienošanas tehnoloģijas nepietiekamas kvalitātes dēļ. RD Electronics tika uzlikts par pienākumu atmaksāt visu par austiņām samaksāto summu 179EUR apmērā un pilnībā segt ekspertīzes izdevumus 90EUR apmērā.
Un tikai tad, baidoties no ievietošanas “melnajā sarakstā” (publiski pieejamais melnais saraksts, kuru uztur Patērētāju tiesību aizsardzības centrs un kurā tiek ievietoti komersanti, kas neizpilda Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmumu), RD Electronics atmaksāja naudu gan par austiņām, gan par ekspertīzi.
No savas puses nekad neko vairs nepirkšu RD Electronics un katru, kas lasa šeit rakstīto, aicinu 10 reizes padomāt pirms kaut ko tur pirkt! Savukārt tiem, kas jau ir paspējuši iegādāties defektīvo preci, iesaku nekautrēties un aizstāvēt savas tiesības, vēršoties pēc palīdzības Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Labdien!
Paldies par Jūsu iesniegto sūdzību un dalīšanos ar pieredzi saistībā ar iegādātajām bezvadu austiņām SENNHEISER.
Vispirms vēlamies izteikt nožēlu par radušos situāciju un Jūsu neapmierinātību ar sākotnējo risinājumu. Mēs augstu vērtējam ikvienu klientu, īpaši tos, kuri ilgstoši izvēlas RD Electronics, un atvainojamies, ja mūsu rīcība šajā gadījumā ir radījusi vilšanos.
Vēlamies uzsvērt, ka RD Electronics neveic preču tehnisko diagnostiku saviem spēkiem – to nodrošina attiecīgās preces ražotāja autorizēts serviss, kurš, pamatojoties uz tehniskās pārbaudes rezultātiem un ražotāja vadlīnijām, sniedz savu slēdzienu. Saskaņā ar sākotnējo autorizētā servisa atzinumu bojājums tika atzīts par dabisku nolietojumu, līdz ar to garantijas saistības netika piemērotas.
Pēc neatkarīgas ekspertīzes un Patērētāju strīdu risināšanas komisijas lēmuma saņemšanas RD Electronics šo lēmumu ir pilnībā izpildījis, atgriežot Jums gan samaksāto summu par preci, gan ekspertīzes izdevumus.
Mēs nožēlojam, ka Jums nācās saskarties ar šādu pieredzi, un pateicamies par iesniegto informāciju, kas mums palīdz izvērtēt procesus un pilnveidot klientu apkalpošanas kvalitāti.
Ar cieņu,
RD Electronics
Комментарии (4)
Vismaz zinām,kādas austiņas pirkt nedrīkst
Man bija līdzīga pieredze ar šo veikalu, arī atmaksāja naudu tikai pēc PTAC iejaukšanas.
Tieši otrādi – zīmols ir lielisks. To izmanto daudzi pasaules līmeņa dīdžeji un profesionālās skaņu ierakstu studijās. Vienkārši šim konkrētajam modelim vai eksemplāram nav paveicies.
Man personīgi ar RD Electronics līdz šim nekādu problēmu nav bijis, lai arī esmu tur iegādājies diezgan daudz sadzīves tehnikas. Nu ko, paldies par ierakstu – tagad zināsim, ka problēmu gadījumā vislabāk uzreiz vērsties PTAC un pie neatkarīgajiem ekspertiem. Vēl labāk – uzreiz tiesā, lai kompensē izniekoto laiku! :)
Cik saltus ir jāpārdod, lai var nopirkt tosteri?