RD Electronics/ Mobilux - Garantija
Nopirku planšetdatoru 2014 gada novembrī veikalā RD Electronic , jau sesto reizi nesu uz Garantijas remontu - sadarbības partnerim MOBILUX. Nesu, jo planšetu nevarēju uzlādēt, neparādās ikona ka tiek uzlādēts un nevarēja ieslēgt. Naudu neatgriezīs un nemainīs, jo meistari neredz defektu, vienkārši nemākam uzlādēt! Pēc piektās reizes neizturēju, biju aizsūtījusi iesniegumu PTAC, tajā brīdī it kā solījās risināt, lai atnākot pie viņiem. Aizgāju iedodu planšeti meitenēm kas saņem , tās arī nevarēja ieslēgt, aiznesa meistaram, tas ieslēdzis uzreiz, bet paņems uz diagnostiku. Nākamā diena zvana lai nāk pakaļ. Viss kārtībā, nekādu defektu nav. Prasu ko tālāk, ja atkal tas pats, tad darbiniece vārdā Alise (uzvārdu atteicās nosaukt) atbildēja, ka neko, viss kārtībā un viss. Planšetam nav ne vainas, un ka neko vairāk pateikt nevar. Prasīju ar, ko var sazināties un risināt šo lietu, jo īsti neapmierina regulāri doties pie viņiem. Darbinieces attieksme bija nelaipna, acīs neskatījās, nodarbojāš ar citām blakus lietām, prasīju vai man griezties tiesā, lai mani sadzirdētu, uz ko viņa vienaldzīgi noskatījās.
Ļoti negatīva pieredze, ļoti slikta kompānija, kā arī attieksme pret klientiem! Tas nav normāli ka 6 reizes 1,5 gada laikā jādod uz garantiju.
Labrīt!
Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai/identificēšanai. Lai noskaidrotu iespējamā defekta cēloņus, SIA „MK TRADE” piesaista preces ražotāja autorizētos servisa centrus.
Preces diagnostiku un slēdzienu izsniedz preces ražotāja autorizētais servisa centrs un, pamatojoties uz sertificēta meistara izsniegto slēdzienu par preces tehnisko stāvokli, SIA “MK TRADE” piekrīt vai nepiekrīt klienta prasībai.
Ja Jūs uzskatāt, ka precei tomēr pastāv ražošanas defekts, Jums ir iespēja un tiesības atkārtoti aizpildīt iesniegumu, prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizētu servisu uz diagnostiku
Ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs precei konstatēs ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nav nekādu iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gadījumā, ja precei netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
Комментарии (4)
kāpēc nenofilmē? Jo šobrīd izskatās, ka čakra tev slikta, bet pie servisa darbiniekiem laba.
RD veikalam ir viena no labākajām attieksmēm pret viņu klientiem. To es zinu droši. Kas attiecas uz Mobilux, to gan negribu pat komentēt, lai nesāktu rakstīt nepieklājības. Jūsu situācijā gan Jūs kā kliente, gan RD meitenes/zēni ir ķīlnieku lomā, jo visu pasaka serviss. Ja serviss veikalam saka, ka precei viss ir labi, tad viņiem nav īsti izvēles. Viņi nav tehniskie cilvēki. Ja Jums ir pacietība, brauciet uz Mobilux un tur puriniet laukā servisu. Lai gan, nedomāju, ka ar viņiem ko panāksiet. :(
Nu, MK Trade, labāk gan jūs nebūtu rakstījuši vispār!
Interesanti, kura ražotāja autorizēts serviss ir Mobilux? Domāju, ka jūs, tāpat kā ne mazums citu veikalu, iepērkat telefonus no šīs firmas - Mobilux. Bet tur gan nav nekāda sakara ar ražotāju un servisa autorizāciju. Vai viņi ir kādam ražotājam oficiālais vairumtirgotājs? Neesmu neko tādu dzirdējis.
MK Trade jeb klientuservissRD, nu nedrīkst kopēt vienu tekstu visos gadījumos. Mazliet izlasiet par ko ir klienta sūdzība.
man ir ļoti līdzīga pieredze. pēc 6 garantijas remontiem planšetdatoru nevar uzlādēt un tātad arī lietot, bet MK Trade apgalvo, ka planšetdators ir darba kārtībā un precei defektu neesot. tas viņus neinteresē, ka lietot viņu nevar!!! pat necenšas noskaidrot patieso iemeslu, kāpēc tā ir- atbilde visu laiku viena. ir sajūta, ka viņi nav ieinteresēti atrast un novērst problēmu, tikai vilcina laiku. pilnīga neieinteresētība!