Rd Electronics - Melo par preces piegādi, neievēro termiņus
Atradu tv interneta veikalā, samaksāju. Norādīts, kad prece tiek piegādāta 1-2 darba dienu laikā. Prece netiek piegādāta. Epasts atnāk: Sola, ka būs nedēļas vidū, nav. Zvanu atkal kontakta centram: man atbild, kad atvainojamies, bet prece būs šodien, iedod izsekošanas nummuru. Skatos: prece nodota dhl.
Atnāk tai pašā dienā epasts: bojāta prece, nosūtīsim jaunnedēļ, nedēļas vidū.
Kopā sanāk piegāde: 10 dienas, meli par preces piegādi, nekompetence un tukši solījumi.
Pieprasīju naudas atgriešanu un vairāk nekad neko nepirkšu no viniem.
Nosūtīšu iesniegumu ptac, samaksa par preci notikusi, attiecīgā laikā nav piegāde, naudas atgriešana un naudas sods par negodīgu komercpraksi attiecībā pret klientu.
Cienijamais klient!
Sakarā ar Jūsu interneta veikalā www.rdveikals.lv veikto pasūtījumu, SIA „MK TRADE” Jums atvainojas un paskaidro, ka diemžēl ņemot vērā to, ka preču piegādi un pieejamību SIA „MK TRADE” piedāvā preces piegādātajs vai ražotājs, SIA „MK TRADE” pamatojas uz piegādātāja vai ražotāja sniegto informāciju par preču piegādi un pieejamību.
SIA „MK TRADE” vienmēr klientiem cenšas sniegt informāciju, ja gadījumā pasūtījums kavējas, ja ir jāveic pasūtījuma piegādes pārcelšana, tiek piedāvāti visi iespējamie veidi situācijas risināšanai, lai klienti vienmēr būtu apmierināti ar iegādātajām precēm un apkalpošanas servisu.
Atzīstam, ka situācija, ka Jums pašam nācās interesēties par Jūsu pasūtījumu, ir ļoti nepatīkama. Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti.
Mēs parūpēsimies, lai mūsu kompānijā šādas situācijas vairs neatkārtotos.
Ļoti atvainojamies Jums par sagādatajām neērtībām un radušos starpgadījumu.
Комментарии (6)
Izskatās, ka jums ir garīgas problēmas. Ja jūs gribat nopirkt preci uzreiz, tad ejiet uz filiāli. Pasūtot preci ir jārēķinās ar to, ka prece ir jāgaida, jo jūs to sūtat. Un PTAC par jūsu iesniegumu pasmiesies un padomās, ka kārtējais gudrinieks domā, ka ap viņu pasaule griežas.
Būtu labāk priecājies, ka, pamanot, ka bojāta prece, uzreiz to atsauca, nevis piegādāja un lika Tev čakarēties, rakstot iesniegumu par preces maiņu.
Un, ja gribas preci uz reiz, tad jāiet uz vietas veikalā un jāņem tas, kas ir plauktā. Fascinē visi šitie "pasūtīju bērnam dāvanu pēdējā brīdī un neatnāca piegāde laikā tapēc sabojāti svētki".
Nevajag par to nemaz runāt,ka slikta prece, tai ir jabūt kvalitatīvai, savadak nepiedāvātu papildus apdrosinasanu. Tā nav mana darisana, ko vini dara, es maksaju, pasutu preci, nav prece, nav termins ieverots, darijums nenotiek, turklat atklajas negodigums pret pirceju.
WTF, ko nozīmē, ka precei jābūt kvalitatīvai? Prece ir tāda, kādu jūs pasūtat - pasūtat lētu sūdu ir slikta kvalitāte, pasūtat premium segmenta preci, iespējams, kvalitāte ir labāka.
RD neražo preces, kāds viņiem sakars ar preces kvalitāti?
Vai tiešām vēl ir cilvēki , kas nesaprot, kā strādā inerneta veikali? - Latvijā ir vairākas lielas noliktavas, no kurām preces ņem VISI interneta veikali. To pašu preci, ko pasūtījāt RD, jūs saņemtu pasūtot 1a, xnet, 220.lv vai citā veikalā.
Dauni, ja Tev rūp savs statuss un klients, tad precei ir jabut kvalitativai, man ka pircejam/klientam vienalga,kur to preci ńem, es maksaju, es pasūtu, tad arî stradajiet, ja nav, tad naudu atpakał. Latvijā ir jāsaprot,kad Tu esi klients un man ir tiesības
RD acīmredzot rūp savs klients, tapēc, pamanot, ka prece ir bojāta, nevis turpināja to sūtīt tālāk, bet samainīja.
Ja pircējs ir daunis un pērk nekvalitatīvu preci, RD diemžēl neko nevar izdarīt, jo viņi tās preces NERAŽO.