Rd Electronics - Ļoti vēls preces piegādes laiks uz veikalu, slikta attieksme.
Tātad, 9. Augustā pasūtīju preci no Rdveikals.com. Pasūtīju to uz Dobeles veikalu, kur to varētu saņemt pēc nedēļas - 17. Augustā. 17. Augustā saņēmu īsziņu, ka prece kavēsies un tiks piegādāta 24. Augustā, kas izjauca visus plānus, jo prece bija nepieciešama priekš darba un bija plānots aizbraukt tai pakaļ 17.. Zvanīju prasīt, kāpēc tā, saņēmu atbildi, ka paši nezinot neko un pasūtījuši esot vēlreiz uz veikalu, un, ka pirmdienas viņiem esot piegādes dienas. Teica, lai zvanot piektdien un tad viņi pateikšot 100% vai būs vai nebūs. Tik liela kompānija, bet tikai pirmdienās piegādā preces. Labi, pienāk piektdiena, zvanu viņiem un šie atbild, ka prece būšot, bet par cik tur sestdiena un svētdiena ir pa vidu, to varēs dabūt tikai trešdien. Neuzskatu, ka man jāgaida 2 ar pusi nedēļas, priekš vienas preces, kuru vajadzēja darbam un to joprojām neesmu saņēmis. Samaksāju 83€ par to. Prasot, vai var naudu dabūt atpakaļ, saņēmu atbildi, ka nē, nē, būšot trešdien prece. Ļoti neapmierināja attieksme un laiks, 2 nedēļas un 3 dienas bija jāgaida, lai to saņemtu. Ja sūtītu to pašu jebkurā citā internet veikalā, to būtu saņēmis kaut vai ar kurjeru, nedēļas laikā. Būtu labāk maksājis vairāk par piegādi, nekā šitādam mēslam gājis cauri. Saprastu, ja būtu pa 5€ maisu pasūtījis, bet samaksāju 83€ un saņemu pretī šo.
cienijamais klient!
Kompānijas vārdā gribam atvainoties Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Atzīstam, ka situācija ir ļoti nepatīkama gan Jums , gan mums.
Mēs katru dienu cītīgi strādājam pie tā, lai klienti būtu apmierināti un kvalitatīvi apkalpoti mūsu veikalos un interneta veikalā.
Diemzēl dažādu apstākļu dēļ, notiek neliela kavēšanās preču piegādes termiņos. Risinam šo nepilnību!
Vēlreiz ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Paldies!
Комментарии (1)
Pats zinajat, ka prece var kaveeties, kur vispar ir problema? Jasezh un jagaida! Jau tikat informets par visu, jamacaas lasit ja grutibas ar saprashanu.