Rd Electronics - Krāpšana
Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Nopirku printeri, bet pēc tuvākas iepazīšanās izrādījās ka īsti neder manām vajadzībām, tāpēc nolēmu apmainīt pret divreiz dārgāku iekārtu. Veikalnieki paņēma iekārtu uz servisu pārbaudei, kas aizņēma nekorekti daudz laika 14 dienas, tikai lai noteiktu ka printeris ir izpakots un nav lietots. Jautrākais sākās pēc otras iekārtas iegādes! Lai nebūtu jākompensē iepriekšējā printera tintes kartridži tie tika samainīti pret jaunās iekārtas kartridžiem, kas ir identiski saderīgi abām iekārtām. BET pieslēdzot printeri izrādās kā kartridži ir pilnībā sausi... kāds no servisa kungiem būs samainījis tos pret tukšiem. Katrā ziņā attieksme pret saviem klientiem ļoti ļoti klibo.
Комментарии (7)
Paskaties, kāds printera ražotājs un kāds serviss. Veikala pārdevēji paši neko nepārbauda un nelien iekšā tai tehnikā - tici man, viņiem pietiek ko darīt. Paskaidrojumus, protams, caur veikalu, vajadzētu pieprasīt no servisa centra.
Vispār neisaku šajā veikalā kaut ko pirkt. Viss, ko esmu pirkusi, ātri nojuka. Kompis, telefons, pelītes un austiņas. Dzīves biedrs svētdien nopirka spēļu stūri ar defektiem, tagad bail iet atpakaļ un mainīt - pateiks, ka viņš vainīgs. Pati tagad tikai Euronics, mazliet dārgāk, bet kvalitatīvāk.
Interesanti, vai Euronics iegādājies tās pašus produktus? Stipri apšaubu..
Idejiski, ja jau kātridži tie paši, tad neko labāku diemžēl tu kā nākošo printeri arī neizvēlējies.. Un REIZĒM, vajag padomāt 2x ko pirkt, nevis nopirkt un raudāt, ka visa pasaule vainīga, ka nopērkam to, ko nevajag.. Un visbiežāk skarbā realitāte ir tāda, ka pārdevējs saka, ka tas nav labākais variants, bet pircējs taču pats zin ko grib..
Runa ir par to ka "kāds" kartridžus ir vienkārši iešņaucis, to vietā glīti ieliekot tukšus. Jaunais printeris kā iekārta ir ok, bet šī bezkaunīgā krāpšanās gan ir zemiskuma kalngals. REIZĒM padomā pirms kko saki/raksti ja nesaproti lietas būtību, balamute...
Varbūt kādreiz, somins, padomā arī bišķi ar galvu un loģiski un ne tikai par sevi. Tu esi tas, kas nezina ko vajag, un pērc to, kas pagadās. Tev veikals situāciju atrisina. Hmmm, nez ko viņi lai dara ar tevis izpakoto un darbināto printeri? Tev vienalga vai ne! Tur jau tā sāls!
Varbūt tomēr der padomāt, ko lai veikals dara ar tevis sačakarēto preci - prece izpakota. Noteikti, nav vajadzīgas 2-as augstākās, lai saprastu, ka viņiem to preci, uz sava rēķina būs jāpārdod kā nocenota. Protams, ka tev labpatiktos jeb vienkārši vienalga, ka veikalam vēl jāpērk jaunas tintes kasetnes, jo tu, redz, vienas jau izpakoji un palietoji, savas "tuvākas iepazīšanās" laikā. Ģeniāli!
Kādreiz padomā, ka kādā situāciju tu esi tas, kas čakarē, nevis tevi čakarē.
Strādā RD-veikalā? Acīmredzot aldziņa tev pašvaka, ka šādi vāries.
Kā redzu, tad Tu loģikas guru ar super lielu un domājošu ūdensgalvu arī neesi sapratis lietas būtību...
Vienkārši apbrīnoju kur tādi rodas - cilvēkus čakarē, bet paši cilvēki vēl aizstāv čakarētājus :)