Rd Electronics - Krāpšana
Nelāga piedzīvojums ar rd elektroniks (electronics) sākās ar to, ka biju pasūtījis fotoaparātu canon eos-250d, kuru cerēju saņemt līdz 1. Septembrim īsziņā norādītais pēgādes laiks 23.08.2024 pienāk 21 augusts un saņemu īsziņu ar atvainošanos un paziņojumu, ka termiņš pārcelts uz 05.09.2024, tad nolēmu doties uz veikalu un ‘dzīvajā’ aplūkot kaut, ko piemērotu.
2024. G. 23. Augustā biju ieradies rd elektroniks Rēzeknes nodaļā, kur vitrīnā pie fotoaparāta canon eos-90d bija izvietota tabuliņa ar cenu 1698,99. No informācijas uz tabuliņas varēja noprast, ka tā ir tikai fotoaparāta Cena bez apdrošināšanas. Pārdevēja dikti uzstāja, lai es noformētu papildu garantiju, ko es kategoriski atteicos, tad viņa paziņoja, ka sataisīšot atlaidi garantijai un man būšot jāpiemaksā tika 45 eiro, ko es arī izdarīju. Atbraucis mājās nolēmu paskatīties viņu mājaslapā un konstatēju, ka esmu piemuļķots, jo spoguļkamera canon eos-90d kit 18-135mm is usm maksā 1413,99 eiro. Esmu apmaksājis apdrošināšanu 314,96 un pa virsu uzmetis dzeramnaudu 45 eiro.
Un tas vēl nav viss, jo būdams veikalā pasūtīju divus akumulatorus nu jau nopirktajam fotoaparātam un papildu objektīvu 319.00 eiro tādu centu par to Sola vēl joprojām, bet man 2024. G. 26. Augustā piezvana no rd electronics un paziņoja, ka būšot jāmaksā vairāk – 365 eiro.
Labdien, Cienījamais klient!
Paldies, ka pievērsāt uzmanību situācijai!
Preces cenu ietekmē vairāki faktori, tāpēc cena mājas lapā var atšķierties no cenas veikalos.
Esam sarūgtināti, ka Jums nācās saņemt negatīvu pieredzi, nesaņemot pasūtījumu laicīgi. Uzņēmuma vārdā atvainojamies Jums par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām! Mājaslapā www.rdveikals.lv tiek tirgotas preces, kas ir pieejamas - mūsu noliktavā, veikalos vai uz pasūtījumu no piegādātājiem. Ne visi piegādātāji ir no Latvijas, tāpēc dažu preču piegādes laiki var aizkavēties. Ja prece tiek pasūtīta no piegādātāja, bet piegādātājs informē mūs par termiņu izmaiņām, mēs attiecīgi informējām mūsu klientu. Klientam ir iespējas - gaidīt preci, izvēlēties alternatīvo preci ( kura ir pieejama mūsu noliktavā vai veikalā uz vietas) vai atteikties no pasūtījuma. Diemžēl paātrināt piegādes procesu nav iespējams.
Katrai precei veikalā tiek norādīta cena, Jūsu izvēlētai precei veikala cena bija 1698,99 Eur. Darbiniece Jums piedāvāja atlaidi - 269,00 Eur vērtībā.
Katram pircējam dota iespēja brīvprātīgi iepazīties ar pakalpojuma nosacījumiem un pieņemt attiecīgo lēmumu pakalpojuma un pirkuma iegādē. Pozitīva klienta lēmuma gadījumā tiek noslēgts darījums.
Ja jums ir kādi papildus jautājumi vai nepieciešama palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums.
Ar cieņu,
RD Electronics
Комментарии (4)
skatāmies video
skatāmies video šeit https://failiem.lv/u/qef8majvsm
Cenas fiziskajos veikalos un internetā var atšķirties un atšķiras. Jums pārdeva fotoaparātu par cenu kura bija norādīta uz cenu zīmes veikalā. Fotoaparātu varējāt tajā brīdi pasūtīt arī RD internetveikalā, taču tad atkal būtu jāgaida vismaz nedēļa. RD papildus garantija ir mēsls, taču pārdevēji ir spiesti to smērēt pircējiem, no tā ir atkarīga viņu alga. Jums bija visas iespējas atteikties no papildus garantijas vai, ja pārdevējs turpinātu uzstāt, tad no pirkuma kopumā.
Par otro daļu; ja pasūtījums veikts veikalā, tad iesaku atcelt pasūtījumu un pasūtīt obektīvu internetveikalā pa lapā norādīto cenu ar saņemšanu un samaksu tajā par Rēzeknes filiālē. Tas būs ātrāk, nekā mēnešiem gaidīt PTAC rīcību.
Skatāmies komentētāju smaidiņu (. Smaidiņš norāda, ka papildus garantija mēsls un tieši par to arī iet runa, jo cenrādī uzrādītajai cenai nebija pievienots paskaidrojums, ka tā ir fotoaparāta cena + apdrošināšanas cena, jebšu man iesmērēja to apdrošināšanu un vēl pa virsu paprasīja 45 eiro, bet PTAC strādā vai nu izcili blēži vai nu izcili stulbeņi, jo tieši to, ko parasts cilvēks – smaidiņš pamanīja, to PTAC neredzēja un atbildēja šādi:
Rīgā
13.09.2024. Nr. 4.1.-3/7797/S-1862-2024
Uz 24.08.2024. Nr. bn
XXXXX XXXX
Paziņošanai E-adresē
Par iesniegumu
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) 2024.gada 26.augustā saņēma Jūsu iesniegumu par SIA “MK TRADE” (turpmāk – Sabiedrība) veikalā klātienē iegādātu fotoaparātu, kuram Sabiedrības interneta veikalā ir zemāka cena.
PTAC skaidro, ka preces cena ir viens no jautājumiem, par kuriem līguma pusēm ir jāvienojas, slēdzot līgumu. PTAC nav tiesīgs izvērtēt preces cenu un tās atbilstību.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 17.panta pirmās daļas trešo punktu pārdevējam ir pienākums sniegt patērētājam informācija par preces galīgo cenu, lai patērētājs varētu izdarīt izvēli par preces iegādi.
Vienlaikus PTAC skaidro, ka cenu atšķirība Sabiedrības klātienes veikalā un interneta veikalā nav uzskatāma par negodīgu komercpraksi vai patērētāju tiesību pārkāpumu (normatīvie tiesību akti šādu rīcību neaizliedz). Cenu atšķirība var būt saistīta, piemēram, ar papildu izmaksām par klātienes veikala telpu īri, uzturēšanu, darbinieku algām u.tml. Pirms veikt preces iegādi patērētājam pašam ir tiesības veikt cenu salīdzināšanu dažādos veikalos un interneta veikalos un pieņemt lēmums par to, kur un kādā veidā iegādāties preci.
Ņemot vērā minēto, PTAC izbeidz Jūsu iesnieguma izskatīšanu.
Šis dokuments ir parakstīts ar drošu elektronisko parakstu un satur laika zīmogu.
Direktore Zaiga Liepiņa
Bet RD pārstāvja atbilde lasāma komentāros augstāk – veikals esot sataisījis atlaidi.
Šo situāciju varētu komentēt šādi: Atej uz autosalonu iegādāties mersi, bet tev iesmērē ļoti dārgi apdrošinātu zaporožecu par merša cenu un PTAC to uzskata par normālu parādību. Smaidiņš ir kļūdījies PTAC vispār neiesāks neko. Bezkaunīgi ļautiņi baidās tikai no sliktas reklāmas.