Rd Electronics - Krāpšana
17.01.2024. Esmu iegādājusies aplle planšetdatoru veikalā Rd electronics. Precīzi pēc 2 mēnešiem 17/03/2024. Planšetes ekrāns acu priekšā, strādājot uz tās, turot rokās ir palicis melns. Tātad ir beigts. Aiznesu uz garantijas servisu kopā ar visu vāciņu. Veikala darbinieks rūpūgi to izpētījis, iztīrījis, teicis, ka: "dīvaini, planšete ir bez bojājumiem, parasti tas notiek, kad planšete krīt. " nav ne kritis, ne sedēts uz tās. Pēc divām nedēļām saņēmu atbildi ar kaut kādām bildēm, ka nepareizas lietošanas dēļ garantijā atsakam. Varat iegādāties jaunu par 650 eur. Kas tika darīts ar to divu nedēļu laikā, nav zināms, bet man, kā šokētam pircējam šķiet, ka tieši planšete tieši tika gatavota atteikumam. Tā kā planšetdators tika iegādāts uz juridiskās personas vārda, arī patērētāju aizsardzības iestāde man atteica palīdzībā. Īsāk runājot, līdz šim praktiski visu tehniku iegādājos veikalā rd electronics, bet no šī brīža manas kājas tur nebūs! Uz šo veikalu man durvis ir slēgtas.
Labdien, cienījamais atsauksmes autor!
Paldies, ka veltījāt laiku un informējāt par notikušo.
Lai mēs varētu precizēt lietas apstākļus un sniegt komentārus sakarā ar šo situāciju, norādiet, lūdzu, preces pieņemšanas nodošanas akta numuru vai nosūtiet to privātā ziņā.
Vēršam uzmanību, ka RD Electronics nav sava autorizētā servisa! RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Ar ierīces diagnostiku, remontu un slēdziena noteikšanu nodarbojas speciāli klasificēts ražotāja noteikts autorizēts serviss, tā darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika.
Ja Jums rodas jautājumi, vai nepieciešama papildus informācija - lūdzam sazināties personīgi. Paldies!
Labdien, cienījamais sūdzības autor!
Paldies par precizējumu!
Pamatojoties uz servisa centra sniegto informāciju, ierīces diagnostikas rezultātā ierīcei tika konstatēti bojājumi, kas radušies patērētājam nepareizas vai neuzmanīgas lietošanas rezultātā – Prece ir saliekta, deformēts korpuss. Balstoties uz saņemto slēdzienu no autorizētā servisa, Jums tiks sniegta oficiāla atbilde.
Pie reizes, lūdzu pasksidrojiet, kā var tā sabojāt preci turot to rokās (jo ekrāns palika melns tieši turot planšeti rokās) un kad neviens pat veikala darbinieks nav konstatējis nekādu bojàjumu ne locījumu, ne skrāpējumu. Pieminot, ka izskatās kā jauns.
Diemžēl, nevaru piekrist jūsu secinājumiem un slēdzieniem, uzskatu, ka planšetdators bija ar brāķi.
Labdien. Man rādies papdus jautājums. Cik likumiski bija taisīt planšetes bildes, kuras jūsuprāt ir mūsu ierīces nepareizas lietošanas pierādījumi ,- bez manas klātbūtbes?
Paldies
Labdien, cienījamais atsauksmes autor!
Komentēt, kā ierīcei radās mehāniski bojājumi mums nebūs iespējas, jo ierīce atradās pie Jums.
RD Electronics ir elektropreču veikals, mūsu uzņēmums netiek kvalificēts kā ierīču autorizētais serviss. Ar ierīces diagnostiku, remontu un slēdziena noteikšanu nodarbojas speciāli klasificēts ražotāja noteikts autorizēts serviss, tā darbinieki, kuriem ir attiecīgās zināšanas un specializētā tehnika.
Комментарии (4)
PTAC vispār vairs nav noderīga iestāde, esmu arī vairākas reizes ar iesniegumiem griezies PTAC, tie tikai plāta rokas, ka mēs neko nevaram izdarīt. Laikam iestādes direktore Baiba Ozoliņa ir aizsēdējusies direktora amatā.
Piekrītu, biju pārsteigta par atbildi. Likumi nav patērētāju pusē
Ja kas Juridiskam personām nav atteikuma tiesības un ptac nerisina jur personu problēmas ;)
tagad jau zinu :)