Rd Electronics - Krāpšana
Trešdien 6.01.2021 Rd veikalā tika veikti divi pasūtījumi. Pēc apmaksas atnāk ēpasts, ka preci varēs izņemt piektdien 8.01.2021 pēc plkst. 13.00, veikalā Tc Sāga. Nu domāju forši - būs operatīvi.
Aizbraucu piektdien pēc darba - veikalā, bufetniece meklējot un kko printējot sūdzas, ka "tas būs ilgi". Karoč nekā nav. Ok. Nosūtu facebook ziņu ar jautājumu, kad būs, protams sistēma Sola, ka kāds atbildēs kolīdz varēs - atbilde uz šo epastu/ziņu joprojām nav saņemta. Pirmdien 11.01.2021 zvanu pats, un izdodas pat sazvanīt kādu no nenormāli aizņemtajiem operātoriem - un atbilde ir šāda "jā, mums te bišķīt nesagāja, bet piektdien, 15.01.2021, toč, simt punkti viss būs veikalā un varēs iet pakaļ". Uzreiz pēc sarunas arī atnāk divas sms, ar atvainošanos, ka prece kavējas, un būs 15.01.2021. Operatīvi bļ. Ok, sagaidu piektdienu, jau vēla pēcpusdiena, ne ziņas, nemiņas. Atkal zvanu, un atkal atbilde "nu redz nē, preces vēl nav, bet viens pasūtījums toč būs pirmdien 18.01.2021, otrs kautkad 20tajos datumos" nometu klausuli, jo jēgas klausīties to vāvuļošanu nebija. Pienāk pirmdiena - no rd atkal nav nekādas ziņas - ir prece veikalā. Nav prece veikalā. Superīga komunikācija, klientu serviss un vispār viss labi. Maldināšana, klusēšana, un vispār necieņa pret pircēju.
P. S internetā rādījās pagājšnedēļ, ka viena prece veikalos pieejama pēc divām dienām, otra pēc 15 (!) minūtēm. Uz nosūtīto ziņu atbildes nav joprojām.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt mazliet detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
Paldies!
Комментарии (2)
Šitās atbildes arī ir super...fuflagonu kantoris...man no Vācijas ātrāk atnāca pasūtījums, kā no viņiem...šaraškina kantora
RD veikals turpina izcelties. Pēc 19 dienu gaidīšanas pasūtijums atnāca. Viens ir viss ok, bet otrā atnāca nepareizā prece, kura turklāt netiek piedāvata jūsu veikalā. Vai tā būtu tā prece, par kuru epastā teicāt, ka piegādātājs atsūtija nepareizo?