Rd Electronics - Krāpšana ar preces piegādes datumiem
Šā gada 4.12 Rd internetveikalā iegādājos datoru un monitoru plus piegādi (pasūtījums nr.1238413) . Piegāde tika solīta 11.12. , par to biju vairākas reizes pārliecinājies. Tad saņēmu ziņu, ka piegāde būs 15.12. Mani tas neapmierina, jo šīs preces jau biju solījis pasniegt kā dāvanu 12.12.. Uz manu e-vēstuli saņēmu atbildi (gan ar kavējumu) , ka rd nevarot mainīt piegādes termiņu. Es gan domāju, ka rd, nevis es, jau ir mainījis piegādes termiņu.
Uzskatu, ka tā ir apzināta klientu krāpšana - apsolīt to, ko nevari izpildīt.
Aivars Broks.
Cienijamais klient!
Pēc Mums pieejamās informācijas , sūtijums jau ir sagatavots nodošanai piegādes realizēšanai - ar Jūsu izvēlēto piegādes pakalpojuma veidu!
Ir informāciju, ka klients par to ir informēts sms veidā!
Lūdzu pārbaudiet informāciju atkārtoti!
Ja tomēr Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, lūdzam Jūs sazināties ar mums.
Paldies!
Комментарии (4)
No jusu puses Aivar gan ir parkapums, par ko draud kriminalatbildiba. Ja mes butu cita valsti jus dargi samaksatu par uznjemuma apmeloshanu.
Kāda apmelošana? Tā drīzāk ir klasika Latvijā. Pamēģini atrast kādu interneta veikalu, kurš apsolītajā laikā piegādā preci. Vienkārši cilvēki par to tik bieži nesūdzas, jo pieņem kā praksi (kas nav pareizi).
Manā gadījumā tikai RD velk ar piegādes laikiem... No sākuma solīja piegādāt barošanas bloku pēc nedēļas, pēc tam pateica, ka tomēr būs pēc vēl vienas nedēļas, un tagad vispār pārlika par vairāk nekā 2 nedēļām. Vismaz priekšapmaksu neprasa un var atcelt.
Bet mēs neesam cita valsti!