Rd Electronics - Klientu apmelošana
Apmelo klientus par preces pieejamību gan pa telefonu, gan mājaslapā klientu noturēšanas pēc. 11. Decembrī pasūtīju barošanas bloku, ko solīja piegādāt veikalā 22. Decembrī, kamēr visi pārējie veikali orientējās uz janvāra vidu. Cena arī bija zemākā, tāpēc veicu pasūtījumu. Jau nākamā darba dienā saņēmu īsziņu, ka prece kavēšoties par nedēļu. Tajā pašā dienā mājaslapā tika nomainīta preces Cena un pieejamības laiki, tāpēc zvanīju, lai vēlreiz noskaidrotu piegādes laikus. Jaunkundze zvanā pārliecinoši ziņoja, ka precei jābūt 28. Decembrī, un, ja kaut kas vēl mainīsies, viņi par to paziņos. Un par to, ka prece atkal kavējas par vairāk nekā divām nedēļām līdz 15. Janvārim, paziņoja tikai šodien, kad tai jau bija paredzēts būt veikalā. Pa telefonu Saka, ka piegādātājs mainīja termiņus, kaut arī tagad mājaslapā atkal tiek solīts, ka prece būs veikalā rīt, bet, kā zinām, rīt būs tikai īsziņa par to, ka prece kavējas, bitīt matos!
No šī gadījuma secinu, ka rd electronics bezkaunīgi melo klientiem par piegādi un velk termiņus līdz kamēr piegādātājs tiešām nogādā preci līdz pašam kantorim. Nekādu problēmu nebūtu, ja gan vietnē, gan pa telefonu būtu uzreiz paziņots par to, ka prece ir gaidāma pēc mēneša kā visi pārējie, vairāk vai mazāk godīgi interneta veikali, ko var novērot pievienotos attēlos. Paldies dievam, ka vismaz bez priekšmaksas pasūtīju, jo citādi būtu iztērēts ne tikai dārgais laiks, bet arī nauda.
Cienijamais klient!
Vai Jūs Lūdzu varētu mums sniegt detalizētāku informāciju par savu pasūtījumu, lai varam precizēt lietas apstākļus?Mums ir ļoti svarīgs Jūsu viedoklis un iespēja risināt radušās problēmas
Lūdzam Jūs sazināties ar mums - Talr.: (+371) 66165555 vai e-pastā [email protected]
papildus vēlamies informēt , ka mājas lapā -pirms pasūtīt preci , ir iespēja pārliecināties par preces pieejamību un piegādes termiņiem .
Pie zīmes - Saņemt veikalā ir izcelts teksts
Pārbaudīt pieejamību - uzspiežot uz šī linka parādās datumi un laiki preces piegādei.
Paldies
Комментарии (2)
Tas jau nav no viņiem atkarīgs, problēmas pašiem piegādātājiem ir, malači, ka vismaz tevi informē, ka kavēsies, nevis kā dažs labs i-veikals, kas atbild pēc 20 dienām tikai nedodot ne ziņas, ne zvanus.
Kā zinu, viņiem visiem tās preces nāk no lielām noliktavām, un visos pārējos veikalos bija aptuvenā piegāde janvārī, bet tikai ne RD Electronics, kuriem vajadzēja pievilināt ar smuku cenu un piegādi, un pēc tam sākt vilkt termiņus. Tā ir vienkārši patērētāja laika tērešana un noturēšana. Apskaties pieliktos attēlus un varbūt sapratīsi, par ko runāju.